hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar Fogyasztó 2007 - lőgyakorlat

A fogyasztó állandó mozgásban van - mondta Sas István, a Kommunikációs Akadémia (KOAK) vezetője a Magyar Fogyasztó 2007 című konferencián. A szakember a változásokat több kategóriára és időszakra bontotta, a 2000-res éveket az értékválság idejének nevezte. Szerinte azt az időszakot éljük, amikor a fogyasztó fél a lemaradástól, a kommunikációs hang pedig behízelgő.
hirdetés
Előadásában Sas István a 60-as évektől vizsgálta a fogyasztói változásokat. Ezek alapján a vezérlő attitűd először a beszerzés öröme volt, a 70-es években a Skála-feeling, a 80-as években a nyugati cuccok, tíz évvel később a fogyasztói gyorstalpaló, napjaink pedig az értékválság ideje. A szakember szerint mindegyik időszakhoz félelem társul, - sorrendben -félelem a hiánytól, a becsapástól, a bóvlitól, a pazarlástól és a lemaradástól. A kommunikációs hang is változik, míg a 60-as évekre a felszólító mód volt a jellemző, addig Sas István szerint mára a behízelgő. A köztes időszakot 1970-től évtizedekre bontva a feltételes mód, az oktató és a rávezető hangnem jellemezte.

Sas István azt is elmondta, hogy a hiánygazdaságból a fogyasztói társadalmon keresztül az élményfogyasztói társadalomig jutunk el, és ez a folyamat Magyarországon jóval gyorsabban megy végbe, mint a nyugati országokban.

Az élményfogyasztói társadalomnak újfajta üzenetekre van szüksége - hangsúlyozta Sas István, aki szerint az üzenetnek ideákra, eszmékre, önmegvalósításra kell épülnie, ami a fantáziát és a képzeletet indítja be. A KOAK vezetője szerint négyféle „én” létezik: a valós, az ideális, a képzelt és a vágyálom. Szerinte az élményfogyasztói társadalomban az a kérdés, hogy ezek közül melyiket célozzák meg a kommunikációval.

„Ez a folyamat nem más, mint egy olyan új korszak, amelyben a fogyasztó generálja a marketinget” - zárta a „Vigyázz! A célpont gyorsan mozog!...avagy hova célozzunk, hogy eltaláljuk a magyar fogyasztót? Vagy legalábbis a kívánságait. Lőgyakorlatok kezdőknek és haladóknak.” című előadását Sas István.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés