hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar fiatal tervezte az új disney-s Legót

Budapesten rajzolták meg Mickey egér gőzhajóját, a Lego-közösségben kedvenc lett, legyártották.

hirdetés

Áprilistól Legóként is kapható a 90. születésnapját ünneplő Mickey egér ikonikus gőzhajója, amellyel a mesehős az 1928-ban megjelent fekete-fehér rövidfilmben először hódította meg a mozivásznat. Az új szett tervezője egy 28 éves budapesti fiatalember, Szabó Máté, akinek a Lego Ideas oldalra feltöltött ötlete alapján készült el a készlet.

A szettet a korábban megjelent Disney minifigurák ihlették, a fiatal tervező ekkor kezdett el azon gondolkodni, hogy melyik rajzfilm-jelenetet lenne érdemes megépíteni. Végül sokak örömére Mickey egér gőzhajója lett az alkotás témája.

A kész terv a Lego oldalán gyorsan elérte a 10 000 szavazatos álomhatárt. Ez azt jelentette, hogy az ötlet bekerült azok közé, amelyek közül a Lego munkatársai kiválasztják azt a néhányat, amely hivatalos készlet formájában is a gyártósorra, majd a boltok polcaira kerülhet.

A 2016 júniusában megszületett ötlet végül John Ho tervező és Crystal Marie Fontant grafikus kezei alatt kapta meg végleges formáját. Így a 156 elemből álló gőzhajó 751 elemessé nőtte ki magát, amelynek két gőzkéménye fel-le mozog, valamint lapátkerekei is forognak, ha a hajót előre tolják. Emellett a hajó hídján elfér egy minifigura, és számos olyan apró részlet is megtalálható, mint például a mentőmellény és a beépített harang. A fedélzeten van még egy daru is, amely a rakományt tudja felemelni. A készlet része még két különleges minifigura, az ezüst színű díszítéssel ellátott Mickey és Minnie egér, akiknek kiegészítői egy gitár, egy kotta és egy papagáj.

A modell hű mása a filmbéli gőzhajónak, hiszen tervezője újra és újra végignézte a kisfilmet. Így napi néhány órás munka mellett 3 hónap alatt készült el az a végleges változat, amit a Lego Ideas oldal követői is láthattak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés