hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar felfedezettet díjaztak a brit filmes marketingesek

Székely Dorottya kapta a Rising Star díjat az angliai Screen Awardson.

hirdetés

A Screen Awards szakmai díjat évente osztják ki Londonban a brit piacon megjelenő filmes marketingmegoldásoknak, terjesztéshez kapcsolódó kampányoknak stb. Önmagában nem feltétlenül foglalkoznánk vele, bár tanulságos végignézni az idei díjazottakat, hogy pontosabb képet kapjunk a versenyről: többek között Paul Verhoeven Elle című filmjének előzetesét, Park Chan-wook A szobalányának plakátdesignját és online kampányát, a Nick Cave-ről szóló legutóbbi dokumentumfilm kampányát értékelték. Illetve a Rising Star kategóriában Székely Dorottyát, a független dokumentumfilmeket forgalmazó Dogwoof cég marketing menedzserét. Székely korábban Magyarországon dolgozott játékfilmes kampányokon.

Székely Dorottya

A cégről itt olvasható bővebben, a további díjazottak pedig erre böngészhetők.

A Dogwoof céghez 2015 elején került Székely érdemeit, illetve az elmúlt 12 hónapban végbement gyors fejlődését a verseny nyomtatott kiadványában méltatták, amit egy olvasónk fotózott be nekünk kézikészülékével.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés