hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar felfedezettet díjaztak a brit filmes marketingesek

Székely Dorottya kapta a Rising Star díjat az angliai Screen Awardson.

hirdetés

A Screen Awards szakmai díjat évente osztják ki Londonban a brit piacon megjelenő filmes marketingmegoldásoknak, terjesztéshez kapcsolódó kampányoknak stb. Önmagában nem feltétlenül foglalkoznánk vele, bár tanulságos végignézni az idei díjazottakat, hogy pontosabb képet kapjunk a versenyről: többek között Paul Verhoeven Elle című filmjének előzetesét, Park Chan-wook A szobalányának plakátdesignját és online kampányát, a Nick Cave-ről szóló legutóbbi dokumentumfilm kampányát értékelték. Illetve a Rising Star kategóriában Székely Dorottyát, a független dokumentumfilmeket forgalmazó Dogwoof cég marketing menedzserét. Székely korábban Magyarországon dolgozott játékfilmes kampányokon.

Székely Dorottya

A cégről itt olvasható bővebben, a további díjazottak pedig erre böngészhetők.

A Dogwoof céghez 2015 elején került Székely érdemeit, illetve az elmúlt 12 hónapban végbement gyors fejlődését a verseny nyomtatott kiadványában méltatták, amit egy olvasónk fotózott be nekünk kézikészülékével.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

Nagy András tavaly ősszel, Bodnár Ákos idén csatlakozott a marketingügynökséghez.

A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

A dal eleve arról szól, hogy ésszel kell bulizni.

De a nyomtatott napi sajtó középtávon ki fog halni. Reklámos kerekasztal-beszélgetést hallgattunk.

hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés
hirdetés