hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar felfedezettet díjaztak a brit filmes marketingesek

Székely Dorottya kapta a Rising Star díjat az angliai Screen Awardson.

hirdetés

A Screen Awards szakmai díjat évente osztják ki Londonban a brit piacon megjelenő filmes marketingmegoldásoknak, terjesztéshez kapcsolódó kampányoknak stb. Önmagában nem feltétlenül foglalkoznánk vele, bár tanulságos végignézni az idei díjazottakat, hogy pontosabb képet kapjunk a versenyről: többek között Paul Verhoeven Elle című filmjének előzetesét, Park Chan-wook A szobalányának plakátdesignját és online kampányát, a Nick Cave-ről szóló legutóbbi dokumentumfilm kampányát értékelték. Illetve a Rising Star kategóriában Székely Dorottyát, a független dokumentumfilmeket forgalmazó Dogwoof cég marketing menedzserét. Székely korábban Magyarországon dolgozott játékfilmes kampányokon.

Székely Dorottya

A cégről itt olvasható bővebben, a további díjazottak pedig erre böngészhetők.

A Dogwoof céghez 2015 elején került Székely érdemeit, illetve az elmúlt 12 hónapban végbement gyors fejlődését a verseny nyomtatott kiadványában méltatták, amit egy olvasónk fotózott be nekünk kézikészülékével.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 24.hu a Kantar adatbázisából számolta ezt ki. 

Az Adverticummal készített EasySSP révén közvetlen árverseny lesz elérhető.

Minden számot megelőz majd egy féléves workshop, az elsőre még lehet jelentkezni. 

A sajátos home videók employer branding videókként is nézhetők. 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés
hirdetés