hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar előadó is lesz a Cannes Lions programjában

Kertész Mihályt, az Etheal társalapítóját a Marketers Academy alprogramjába hívták meg.

hirdetés

Kertész Mihály, a magyar egészségügyi startup, az orvosválasztást az AI segítségével megkönnyítő startup, az Etheal társalapítója többek között  a Burger King és a Lego globális marketing vezetői mellett tart majd előadást Cannes-ban, a Lions alprogramjaként működő Marketers Academy keretein belül.

Az akadémián brand managerek tanulnak egy héten keresztül a legnagyobb FMCG cégek vezetőitől workshopokon és különböző előadásokon. Kertészt a P&G korábbi globális marketing vezetője, a Marketers Academy dékánja, Jim Stengel hívta meg a programra, ahol arról fog előadást tartani, hogy a nagy brandek mit tanulhatnak a startupoktól.

Ahogy arról korábban már írtunk, idén magyar zsűritag is van a Cannes Lions-on, hiszen a DDB kreatívigazgatója, Galácz Karolina a Direktmarketing témájú pályaműveket ítéli majd meg a fesztiválon.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés