hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar díjak a 2017-es Stevie Awardson

Tizennegyedszer osztották az International Business Awardot, becenevén a Stevie-t. Tíznél több a magyar díj, két arany.

hirdetés

A korábbi évekhez hasonlóan idén is több magyar kampányt díjaztak az IBA-n: a Noguchi Porter Novellit, az Uniomediát, az NNG-t és a Graphisoftot. 

Aranyat nyert idén a Best Sales Presentation Event kategóriában az NNG egy showroomjáért Japánban. Az NNG emellett egy szoftverszolgaltatásos kategóriában bronzot is kapott egy navigációs rendszeréért, illetve szintén egy bronzot egy belső kommunikációs megoldásért.

Négy díjat kapott az Uniomedia, két ezüstöt és két bronzot, mindet különféle pr és kommunikációs alkategóriákban. Az ezüstöket a Domestosnak és a Soproninak készített termékkampányaival, a bronzokat pedig egy vércukor-kampánnyal (Sanofi), illetve egy technológiai, IT-kampánnyal.

Két ezüstöt és egy bronzot kapott a Noguchi Porter Novelli szintén pr és kommunikációs kategóriákban: előbbiket az LG termékbemutató kampányáért és az Unilever Flora Blend Bar programjáért, utóbbit pedig Ericsson számára kidolgozott, kisköltségvetésű employer branding programért.

A fentieken kívül a Graphisoft nyert egy díjat, viszont aranyat a szoftvermarketing kategóriában.

Idén Szántó Péter a Noguchi Porter Novelli elnöke a weboldalak és digitális alkalmazások kategóriában nemzetközi zsűrielnök volt. Értelemszerűen ebben a kategóriában a Noguchi nem is indult.

Az International Business Awards, más néven Stevie Awards 2002 óta díjazza a világ legjobb cégeit, és marketing-, illetve pr-kampányait. A Forbes szerint jelenleg ez a legfontosabb nemzetközi díj, amely egyébként három éve az IPRA (Nemzetközi PR Szövetség) Oscar-díjának elbírálási folyamatát is bonyolítja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés