hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar design-mosószermárka indult

A környezetbarát, urbánus fiatalokat megcélzó Souldrops-ot a Republic Group vezeti be a piacra. 

hirdetés

A Souldrops egy hazai tulajdonosokból álló startup és a márka tervezési folyamataiért már az elejétől kezdve a Republic Group felelt. Az ügynökség kommunikációs stratégiájának középpontjába az egyszerűség és a tisztaság gondolatát helyezte: egyben szakítani akartak a mosószereknél megszokott, hagyományos ábrázolásmóddal (koszos ruhából tiszta lesz), másrészt a igazodtak a termék elsődleges célcsoportját alkotó "urbánus, környezettudatos és trendi fiatalok és családok igényeihez" - derül ki a közleményből.

További képekért kattintson!

Magó Zsolt, a termék dizájnját megalkotó art director szerint a tervezés során szakítani akartak a szokványos kommunikációs mintákkal. "Ezért is esett a választásuk a könnyedén dekódolható flakonformára és a minimalista designra, ami juice-oknál, különféle élelmiszereknél egyre inkább jellemző, ugyanakkor a hagyományos tisztítószereknél ritkaságnak számít. A spektrum színei a márka sokszínűségét is hivatottak jelképezni, aminek termékpalettája a jövőben folyamatosan bővülni fog” – tette hozzá az art director.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Monsun Kft.

Kreatív ügynökség: Republic Group        
Kreatív igazgató: Márton Szabolcs
Head of copy: Ónodi Szabó Mátyás
Stratéga: Hlavacsek Béla
Art director: Magó Zsolt
Client service director: Kotsis Kinga
Senior account manager: Szilágyi Fiorella
Junior account manager: Borgulya Dóra

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés