hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar design-mosószermárka indult

A környezetbarát, urbánus fiatalokat megcélzó Souldrops-ot a Republic Group vezeti be a piacra. 

hirdetés

A Souldrops egy hazai tulajdonosokból álló startup és a márka tervezési folyamataiért már az elejétől kezdve a Republic Group felelt. Az ügynökség kommunikációs stratégiájának középpontjába az egyszerűség és a tisztaság gondolatát helyezte: egyben szakítani akartak a mosószereknél megszokott, hagyományos ábrázolásmóddal (koszos ruhából tiszta lesz), másrészt a igazodtak a termék elsődleges célcsoportját alkotó "urbánus, környezettudatos és trendi fiatalok és családok igényeihez" - derül ki a közleményből.

További képekért kattintson!

Magó Zsolt, a termék dizájnját megalkotó art director szerint a tervezés során szakítani akartak a szokványos kommunikációs mintákkal. "Ezért is esett a választásuk a könnyedén dekódolható flakonformára és a minimalista designra, ami juice-oknál, különféle élelmiszereknél egyre inkább jellemző, ugyanakkor a hagyományos tisztítószereknél ritkaságnak számít. A spektrum színei a márka sokszínűségét is hivatottak jelképezni, aminek termékpalettája a jövőben folyamatosan bővülni fog” – tette hozzá az art director.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Monsun Kft.

Kreatív ügynökség: Republic Group        
Kreatív igazgató: Márton Szabolcs
Head of copy: Ónodi Szabó Mátyás
Stratéga: Hlavacsek Béla
Art director: Magó Zsolt
Client service director: Kotsis Kinga
Senior account manager: Szilágyi Fiorella
Junior account manager: Borgulya Dóra

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az egész régiót otthagyhatja a norvég cég, így Magyarországot is, írja egy bolgár hírügynökség.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés