hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar design-mosószermárka indult

A környezetbarát, urbánus fiatalokat megcélzó Souldrops-ot a Republic Group vezeti be a piacra. 

hirdetés

A Souldrops egy hazai tulajdonosokból álló startup és a márka tervezési folyamataiért már az elejétől kezdve a Republic Group felelt. Az ügynökség kommunikációs stratégiájának középpontjába az egyszerűség és a tisztaság gondolatát helyezte: egyben szakítani akartak a mosószereknél megszokott, hagyományos ábrázolásmóddal (koszos ruhából tiszta lesz), másrészt a igazodtak a termék elsődleges célcsoportját alkotó "urbánus, környezettudatos és trendi fiatalok és családok igényeihez" - derül ki a közleményből.

További képekért kattintson!

Magó Zsolt, a termék dizájnját megalkotó art director szerint a tervezés során szakítani akartak a szokványos kommunikációs mintákkal. "Ezért is esett a választásuk a könnyedén dekódolható flakonformára és a minimalista designra, ami juice-oknál, különféle élelmiszereknél egyre inkább jellemző, ugyanakkor a hagyományos tisztítószereknél ritkaságnak számít. A spektrum színei a márka sokszínűségét is hivatottak jelképezni, aminek termékpalettája a jövőben folyamatosan bővülni fog” – tette hozzá az art director.

ALKOTÓK LISTÁJA:

Megbízó: Monsun Kft.

Kreatív ügynökség: Republic Group        
Kreatív igazgató: Márton Szabolcs
Head of copy: Ónodi Szabó Mátyás
Stratéga: Hlavacsek Béla
Art director: Magó Zsolt
Client service director: Kotsis Kinga
Senior account manager: Szilágyi Fiorella
Junior account manager: Borgulya Dóra

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés