hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar adatmágus infografikájával kampányol az UNICEF

Az ENSZ gyermekvédelmi segédszervezete legújabb kampányában az adatvizualizáció eszköztárát felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet arra a világméretű problémára, hogy a háborús konfliktusok miatt egyre több kiskorúnak kell elhagynia hazáját. A kezdeményezéshez a budapesti székhelyű Starschema Kft. adatvizualizációs szakértője is csatlakozott: Kovács Ivett látványos infografikája az egyike azoknak a munkáknak, amelyen az UNICEF e témával kapcsolatos kommunikációja alapul.

hirdetés

Az adatvizualizáció erejére építi legújabb kampányát az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF. A szervezet látványos infografikák segítségével próbálja felhívni a figyelmet arra a döbbenetes tényre, hogy jelenleg mintegy 51 millió olyan gyermeket tartanak számon világszerte, akik fegyveres konfliktusok miatt kényszerültek otthonuk elhagyására.

Az UNICEF ez év elején egy felhívásban olyan adatvizualizációs szakemberek segítségét kérte, akik vállalják, hogy a globális menekülthelyzettel kapcsolatos legfrissebb statisztikai adatokat közérthető formába öntik. A Viz for Social Good felületen indított kezdeményezésre 20 önkéntes adta be munkáját, akik közül a szervezet munkatársai többek között a magyar Kovács Ivett infografikáját (lásd lent is) választották ki arra a célra, hogy üzenetüket a közösségi médiafelületeken és egyéb kommunikációs csatornákon a szélesebb nyilvánosság felé közvetítsék.

;

A feldolgozandó adatokat – az ENSZ kapcsolódó statisztikáira támaszkodva – az UNICEF bocsátotta az adatvizualizációs szakemberek rendelkezésére, akik ezekből szabadon dolgozhattak. A kiválasztott önkéntesekkel, köztük Kovács Ivettel márciustól tovább folytatódik az együttműködés. Munkáikat a szervezet különböző kiadványaiban, így egyebek mellett a nemzetközi sajtó által mindig nagy figyelemmel kísért éves jelentésben is felhasználják.

Kovács Ivett az üzleti intelligencia és big data technológiákkal foglalkozó Starschema Kft. adatvizualizációs szakértőjeként dolgozik. A Tableau adatvizualizációs eszközzel készített munkái ezen a helyen tekinthetők meg, a témával kapcsolatos blogbejegyzését pedig a dataviz.love blogon itt lehet elolvasni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés