hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar adatmágus infografikájával kampányol az UNICEF

Az ENSZ gyermekvédelmi segédszervezete legújabb kampányában az adatvizualizáció eszköztárát felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet arra a világméretű problémára, hogy a háborús konfliktusok miatt egyre több kiskorúnak kell elhagynia hazáját. A kezdeményezéshez a budapesti székhelyű Starschema Kft. adatvizualizációs szakértője is csatlakozott: Kovács Ivett látványos infografikája az egyike azoknak a munkáknak, amelyen az UNICEF e témával kapcsolatos kommunikációja alapul.

hirdetés

Az adatvizualizáció erejére építi legújabb kampányát az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF. A szervezet látványos infografikák segítségével próbálja felhívni a figyelmet arra a döbbenetes tényre, hogy jelenleg mintegy 51 millió olyan gyermeket tartanak számon világszerte, akik fegyveres konfliktusok miatt kényszerültek otthonuk elhagyására.

Az UNICEF ez év elején egy felhívásban olyan adatvizualizációs szakemberek segítségét kérte, akik vállalják, hogy a globális menekülthelyzettel kapcsolatos legfrissebb statisztikai adatokat közérthető formába öntik. A Viz for Social Good felületen indított kezdeményezésre 20 önkéntes adta be munkáját, akik közül a szervezet munkatársai többek között a magyar Kovács Ivett infografikáját (lásd lent is) választották ki arra a célra, hogy üzenetüket a közösségi médiafelületeken és egyéb kommunikációs csatornákon a szélesebb nyilvánosság felé közvetítsék.

;

A feldolgozandó adatokat – az ENSZ kapcsolódó statisztikáira támaszkodva – az UNICEF bocsátotta az adatvizualizációs szakemberek rendelkezésére, akik ezekből szabadon dolgozhattak. A kiválasztott önkéntesekkel, köztük Kovács Ivettel márciustól tovább folytatódik az együttműködés. Munkáikat a szervezet különböző kiadványaiban, így egyebek mellett a nemzetközi sajtó által mindig nagy figyelemmel kísért éves jelentésben is felhasználják.

Kovács Ivett az üzleti intelligencia és big data technológiákkal foglalkozó Starschema Kft. adatvizualizációs szakértőjeként dolgozik. A Tableau adatvizualizációs eszközzel készített munkái ezen a helyen tekinthetők meg, a témával kapcsolatos blogbejegyzését pedig a dataviz.love blogon itt lehet elolvasni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

Aki elvetődik a mai New Yorkba, hogy igyon egy kávét.

A Bírósági Iránytű a bíróságok munkáját mutatja be közérthetően.

Újabb csavar a fiatalok médiatargetálásában: Dukai Regina, Rubint Rella és Varga Viktor főszerkesztik a Noizz.hu oldalt.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés