hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar adatmágus infografikájával kampányol az UNICEF

Az ENSZ gyermekvédelmi segédszervezete legújabb kampányában az adatvizualizáció eszköztárát felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet arra a világméretű problémára, hogy a háborús konfliktusok miatt egyre több kiskorúnak kell elhagynia hazáját. A kezdeményezéshez a budapesti székhelyű Starschema Kft. adatvizualizációs szakértője is csatlakozott: Kovács Ivett látványos infografikája az egyike azoknak a munkáknak, amelyen az UNICEF e témával kapcsolatos kommunikációja alapul.

hirdetés

Az adatvizualizáció erejére építi legújabb kampányát az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF. A szervezet látványos infografikák segítségével próbálja felhívni a figyelmet arra a döbbenetes tényre, hogy jelenleg mintegy 51 millió olyan gyermeket tartanak számon világszerte, akik fegyveres konfliktusok miatt kényszerültek otthonuk elhagyására.

Az UNICEF ez év elején egy felhívásban olyan adatvizualizációs szakemberek segítségét kérte, akik vállalják, hogy a globális menekülthelyzettel kapcsolatos legfrissebb statisztikai adatokat közérthető formába öntik. A Viz for Social Good felületen indított kezdeményezésre 20 önkéntes adta be munkáját, akik közül a szervezet munkatársai többek között a magyar Kovács Ivett infografikáját (lásd lent is) választották ki arra a célra, hogy üzenetüket a közösségi médiafelületeken és egyéb kommunikációs csatornákon a szélesebb nyilvánosság felé közvetítsék.

;

A feldolgozandó adatokat – az ENSZ kapcsolódó statisztikáira támaszkodva – az UNICEF bocsátotta az adatvizualizációs szakemberek rendelkezésére, akik ezekből szabadon dolgozhattak. A kiválasztott önkéntesekkel, köztük Kovács Ivettel márciustól tovább folytatódik az együttműködés. Munkáikat a szervezet különböző kiadványaiban, így egyebek mellett a nemzetközi sajtó által mindig nagy figyelemmel kísért éves jelentésben is felhasználják.

Kovács Ivett az üzleti intelligencia és big data technológiákkal foglalkozó Starschema Kft. adatvizualizációs szakértőjeként dolgozik. A Tableau adatvizualizációs eszközzel készített munkái ezen a helyen tekinthetők meg, a témával kapcsolatos blogbejegyzését pedig a dataviz.love blogon itt lehet elolvasni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés