hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar adatmágus infografikájával kampányol az UNICEF

Az ENSZ gyermekvédelmi segédszervezete legújabb kampányában az adatvizualizáció eszköztárát felhasználva igyekszik felhívni a figyelmet arra a világméretű problémára, hogy a háborús konfliktusok miatt egyre több kiskorúnak kell elhagynia hazáját. A kezdeményezéshez a budapesti székhelyű Starschema Kft. adatvizualizációs szakértője is csatlakozott: Kovács Ivett látványos infografikája az egyike azoknak a munkáknak, amelyen az UNICEF e témával kapcsolatos kommunikációja alapul.

hirdetés

Az adatvizualizáció erejére építi legújabb kampányát az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF. A szervezet látványos infografikák segítségével próbálja felhívni a figyelmet arra a döbbenetes tényre, hogy jelenleg mintegy 51 millió olyan gyermeket tartanak számon világszerte, akik fegyveres konfliktusok miatt kényszerültek otthonuk elhagyására.

Az UNICEF ez év elején egy felhívásban olyan adatvizualizációs szakemberek segítségét kérte, akik vállalják, hogy a globális menekülthelyzettel kapcsolatos legfrissebb statisztikai adatokat közérthető formába öntik. A Viz for Social Good felületen indított kezdeményezésre 20 önkéntes adta be munkáját, akik közül a szervezet munkatársai többek között a magyar Kovács Ivett infografikáját (lásd lent is) választották ki arra a célra, hogy üzenetüket a közösségi médiafelületeken és egyéb kommunikációs csatornákon a szélesebb nyilvánosság felé közvetítsék.

;

A feldolgozandó adatokat – az ENSZ kapcsolódó statisztikáira támaszkodva – az UNICEF bocsátotta az adatvizualizációs szakemberek rendelkezésére, akik ezekből szabadon dolgozhattak. A kiválasztott önkéntesekkel, köztük Kovács Ivettel márciustól tovább folytatódik az együttműködés. Munkáikat a szervezet különböző kiadványaiban, így egyebek mellett a nemzetközi sajtó által mindig nagy figyelemmel kísért éves jelentésben is felhasználják.

Kovács Ivett az üzleti intelligencia és big data technológiákkal foglalkozó Starschema Kft. adatvizualizációs szakértőjeként dolgozik. A Tableau adatvizualizációs eszközzel készített munkái ezen a helyen tekinthetők meg, a témával kapcsolatos blogbejegyzését pedig a dataviz.love blogon itt lehet elolvasni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Fél napos rendezvény az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról: Influencer minikonferencia április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés