hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenei programépítés a rádiókban

Maguktól nyomják Zsédát

Milyen szempontok szerint épül a zenei program a rádiókban? Tényleg kötelező lesz-e a negyven százaléknyi magyar zene? A Kreatív cikke a zenei programépítésről, a zenei adók stratégiájáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

A posztot 2019 végétől Nád-Kántor Marianna tölti be.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Paradoxon
Úgy érzem sokan, nem tudják azt, hogy mi kell ahhoz, hogy ma egy dal a rádióban játszott legyen.
Nem szerzői teljesítmény, nem előadói teljesítmény.
Viszont ez nem azt jelenti, hogy nincs jó előadó, vagy igényes szerzemény, csak éppen ezekből nem készül videoklip vagy fel sem
kerülnek a lemezre.
A kérdésem az, hogy miért pont a gyenge dalok-előadók kapnak lehetőséget?
Megválaszolom.
Haverságból kerülnek be a dalok, mind a lemezkiadókhoz és utána a rádiókhoz is. Hiszen a lemezkiadó
az első, aki eldönti milyen dalok kerülnek a lemezre, és csak ezután kerülhet a rádióba. Sokszor a kiadóban dolgozó alkalmazottak,
,"művészek szerzők" élveznek előjogokat, hogy a saját szerzeményeik kerüljenek játszásra.
Aki leminősíti a magyar zenék minőségét, az valójában
2-3 szerző munkáját értékeli, mert max ennyi szerző kap az elmúlt pár évben prioritást (RÁDIÓS JÁTSZÁST). Akkor ők most jók???
Jók, mert a lemezkiadók ezt küldték, a rádiók meg ezt játszották! ÉRTED!:)) Persze, ha valamit sokat játszanak, az jónak tűnik előbb-utóbb!:))
Itt most úgy látom ez sem segített.
Ennyi.
Haverságból választja-rendeli a lemezkiadó-producer stb.A rádió szerkesztői is haverságból szerkesztenek.
Tehát, ha a rádiók vagy a kiadók kérdezik, hogy miért gyenge a magyar felhozatal, akkor meg lehet őket nyugtatni,
hogy ez, csak is a kiadók-rádiók hibája.
Félreértés ne essék, nem nekem, hanem a rádiók és a lemezkiadóknak van a minőséggel problémájuk.
Nem haverságból kellene válogatni.
Az első lépést várjuk a lemezkiadói oldalról.
A másodikat a rádiók, szerkesztők oldaláról.
Amikor ez megvan, akkor jöhet a jó dalok-előadók bírálása,de csak a közönség dönthet.:))
Tessék lemezkiadó vezetők, jó zenéket küldeni a rádiókba, és kiállni értük!!!
Tessék rádiós szerkesztők, a rádióban jó magyar dalokat játszani!
Nem a könnyű út, hozza a minőséget.

#
Húha kik nyilatkoztak.
Úgy érzem itt mindenki valamelyik multi embere!!
Szerzőt vagy előadót kellett volna megkérdezni!
Hogyan lehet rádióba kerülni! :))
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés