hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenei programépítés a rádiókban

Maguktól nyomják Zsédát

Milyen szempontok szerint épül a zenei program a rádiókban? Tényleg kötelező lesz-e a negyven százaléknyi magyar zene? A Kreatív cikke a zenei programépítésről, a zenei adók stratégiájáról.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Paradoxon
Úgy érzem sokan, nem tudják azt, hogy mi kell ahhoz, hogy ma egy dal a rádióban játszott legyen.
Nem szerzői teljesítmény, nem előadói teljesítmény.
Viszont ez nem azt jelenti, hogy nincs jó előadó, vagy igényes szerzemény, csak éppen ezekből nem készül videoklip vagy fel sem
kerülnek a lemezre.
A kérdésem az, hogy miért pont a gyenge dalok-előadók kapnak lehetőséget?
Megválaszolom.
Haverságból kerülnek be a dalok, mind a lemezkiadókhoz és utána a rádiókhoz is. Hiszen a lemezkiadó
az első, aki eldönti milyen dalok kerülnek a lemezre, és csak ezután kerülhet a rádióba. Sokszor a kiadóban dolgozó alkalmazottak,
,"művészek szerzők" élveznek előjogokat, hogy a saját szerzeményeik kerüljenek játszásra.
Aki leminősíti a magyar zenék minőségét, az valójában
2-3 szerző munkáját értékeli, mert max ennyi szerző kap az elmúlt pár évben prioritást (RÁDIÓS JÁTSZÁST). Akkor ők most jók???
Jók, mert a lemezkiadók ezt küldték, a rádiók meg ezt játszották! ÉRTED!:)) Persze, ha valamit sokat játszanak, az jónak tűnik előbb-utóbb!:))
Itt most úgy látom ez sem segített.
Ennyi.
Haverságból választja-rendeli a lemezkiadó-producer stb.A rádió szerkesztői is haverságból szerkesztenek.
Tehát, ha a rádiók vagy a kiadók kérdezik, hogy miért gyenge a magyar felhozatal, akkor meg lehet őket nyugtatni,
hogy ez, csak is a kiadók-rádiók hibája.
Félreértés ne essék, nem nekem, hanem a rádiók és a lemezkiadóknak van a minőséggel problémájuk.
Nem haverságból kellene válogatni.
Az első lépést várjuk a lemezkiadói oldalról.
A másodikat a rádiók, szerkesztők oldaláról.
Amikor ez megvan, akkor jöhet a jó dalok-előadók bírálása,de csak a közönség dönthet.:))
Tessék lemezkiadó vezetők, jó zenéket küldeni a rádiókba, és kiállni értük!!!
Tessék rádiós szerkesztők, a rádióban jó magyar dalokat játszani!
Nem a könnyű út, hozza a minőséget.

#
Húha kik nyilatkoztak.
Úgy érzem itt mindenki valamelyik multi embere!!
Szerzőt vagy előadót kellett volna megkérdezni!
Hogyan lehet rádióba kerülni! :))
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés