hirdetés
hirdetés
hirdetés

Zenei programépítés a rádiókban

Maguktól nyomják Zsédát

Milyen szempontok szerint épül a zenei program a rádiókban? Tényleg kötelező lesz-e a negyven százaléknyi magyar zene? A Kreatív cikke a zenei programépítésről, a zenei adók stratégiájáról.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Újra slágert csinált egy videó a Dreams-ből.

Jöhet egy kupica a Borzongásaimból?

Módosul a logó, és új formát kaptak az elválasztó elemek is.

Különdíjat kapott az Index Iskolatévé projektje is a Hégető Honorka-díjátadón.

Demográfiai és keresztfogyasztási adatok is elérhetővá válnak az új rendszerben.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Paradoxon
Úgy érzem sokan, nem tudják azt, hogy mi kell ahhoz, hogy ma egy dal a rádióban játszott legyen.
Nem szerzői teljesítmény, nem előadói teljesítmény.
Viszont ez nem azt jelenti, hogy nincs jó előadó, vagy igényes szerzemény, csak éppen ezekből nem készül videoklip vagy fel sem
kerülnek a lemezre.
A kérdésem az, hogy miért pont a gyenge dalok-előadók kapnak lehetőséget?
Megválaszolom.
Haverságból kerülnek be a dalok, mind a lemezkiadókhoz és utána a rádiókhoz is. Hiszen a lemezkiadó
az első, aki eldönti milyen dalok kerülnek a lemezre, és csak ezután kerülhet a rádióba. Sokszor a kiadóban dolgozó alkalmazottak,
,"művészek szerzők" élveznek előjogokat, hogy a saját szerzeményeik kerüljenek játszásra.
Aki leminősíti a magyar zenék minőségét, az valójában
2-3 szerző munkáját értékeli, mert max ennyi szerző kap az elmúlt pár évben prioritást (RÁDIÓS JÁTSZÁST). Akkor ők most jók???
Jók, mert a lemezkiadók ezt küldték, a rádiók meg ezt játszották! ÉRTED!:)) Persze, ha valamit sokat játszanak, az jónak tűnik előbb-utóbb!:))
Itt most úgy látom ez sem segített.
Ennyi.
Haverságból választja-rendeli a lemezkiadó-producer stb.A rádió szerkesztői is haverságból szerkesztenek.
Tehát, ha a rádiók vagy a kiadók kérdezik, hogy miért gyenge a magyar felhozatal, akkor meg lehet őket nyugtatni,
hogy ez, csak is a kiadók-rádiók hibája.
Félreértés ne essék, nem nekem, hanem a rádiók és a lemezkiadóknak van a minőséggel problémájuk.
Nem haverságból kellene válogatni.
Az első lépést várjuk a lemezkiadói oldalról.
A másodikat a rádiók, szerkesztők oldaláról.
Amikor ez megvan, akkor jöhet a jó dalok-előadók bírálása,de csak a közönség dönthet.:))
Tessék lemezkiadó vezetők, jó zenéket küldeni a rádiókba, és kiállni értük!!!
Tessék rádiós szerkesztők, a rádióban jó magyar dalokat játszani!
Nem a könnyű út, hozza a minőséget.

#
Húha kik nyilatkoztak.
Úgy érzem itt mindenki valamelyik multi embere!!
Szerzőt vagy előadót kellett volna megkérdezni!
Hogyan lehet rádióba kerülni! :))
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés