hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

„Madár vagyok én, hogy játékburgert egyek?”

Új promóciós reklámfilmet készített az Isobar a Burger King által indított King Hetek promócióhoz. A reklámban két, reggel tízkor már hamburgert fogyasztó szobafestő látható, akik papírkoronát viselnek a fejükön, és akik szerint egy burger akkor az igazi, ha csíp. A reklámról az alkotók tájékoztatását olvashatják.

hirdetés

Kampánycél

„A Burger King az idei évben új promóciós platformot vezet be a magyar piacra King Hetek néven. A promóció során limitált időszakban bizonyos termékek kiemelten akciós áron kaphatóak.  A kampány célja elsősorban az adott időszakban futó termékek eladásösztönzése márkaépítő jelleggel.”

Kreatívkoncepció

„A hazai kreatívkoncepció a nemzetközi kommunikációs keretrendszer adaptációjával jött létre, amely a márka ikonikus koronáját helyezi a középpontba. A mindennapi élet egy-egy pillanatába lesünk bele a filmekben, amelyekben valós, mindannyiunk által könnyen azonosítható élethelyzeteket és karakteret mutatunk be. Az egész éves kampánysorozatban tévé, outdoor, instore és közösségi felülteken kommunikáljuk az akciós termékeket egy sorozat formájában. A tévészpotban szereplő karakterek a közösségi kommunikációban új helyzetekben tűnnek majd fel.”

Alkotók

Megbízói oldal: The Fusion Group (Burger King)

Makkay János marketing- és értékesítési igazgató

Csordás Zoltán projektmenedzser

Varga Mónika, Burger King márkamenedzser

Kreatívügynökség: Isobar Budapest

Tompa Balázs kreatívigazgató

Länger Vera kreatív csapatvezető

Hanyecz Márk copywriter

Sándor Ákos art director

György Ottó designer

Kerék Zita üzletágigazgató

Németh Anna account csapatvezető

Bányász Kata produkciós vezető

Rényi Balázs közösségi médiás vezető

Gyártó: Wipe-Art

Nagy Mariann producer

Mátyássy Áron rendező

Győri Márk operatőr

Gothár Márton vágó

Utómunka: StudioLamb

Médiaügynökségek:

Vízeum

Gagyi Diána communication planner

Balogh Inez PPC specialist

Initiative Media

Kiricsi Dóra brand director

Tarr Bernadett client service executive

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés