hirdetés
hirdetés
hirdetés

Macedónok nyertek Portorozsban

A Golden Drum reklámfesztiválon nemcsak a reklámok versenyeznek, hanem az esti bulik is. A Kreatív tudósítócsapata kamerával járta körbe a helyszíneket: részeg orosz újságíró, könnyűvérű cseh lányok, silent disco. VIDEÓK!
hirdetés

A macedón parti nyerte a Kreatív tudósítócsapatának buliösszehasonlító versenyét.  A verseny két fordulóban zajlott: szerdán Lengyelország, Ausztria és a cseh és szlovák közös parti küzdött egymással.  Élménybeszámoló részletesen itt! Csütörtökön pedig a román, a macedón és a magyar parti mérte össze erejét.  Erről pedig itt érdemes olvasni.

I. forduló



II. forduló



 

Összesített eredmények

Macedónia: 26,5
Lengyelország: 25,5
Ausztria: 24,5
Románia: 20
Csehország és Szlovákia: 18

(A tudósítók a magyar partit elfogultság okán nem pontozták!)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés