hirdetés
hirdetés
hirdetés

Péntekig még lehet nevezni a CMA-ra és az Influra

A hetedik alkalommal megrendezett Content+Marketing Award, és a második alkalommal meghirdetett INFLU versenyünkön még egy hét van hátra a végső, augusztus 7-i nevezési határidőig.

hirdetés

A CMA célja díjazni azokat a médiamegoldásokat, amelyek úgy szolgálják ki a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak, az INFLU célja pedig, hogy bemutassa és elismerje azokat az influencer együttműködéseket, amelyek az influencer személyiségéhez, addigi munkáihoz illeszkedő tartalmat is kínáltak a fogyasztóknak, a megbízói igények kreatív teljesítése mellett.

Milyen kampányokat lehet nevezni?

/CMA/ Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni a fogyasztók (olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók) felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.

/INFLU/ Minden olyan kommunikációs megoldást, amelynél egy ügyfélüzenetet közösségi médiában (is) aktív véleményvezérek, márkanagykövetek, úgynevezett influencerek segítségével, bevonásával, az általuk készített tartalmakon keresztül juttat el a célközönségéhez. A médiafelület lehet YouTube, Facebook, Instagram, egyéb digitális közösségi platformok, vagy akár hagyományos médiafelület.

Hogyan tudtok nevezni?

A Content+Marketing Awardra ide kattintva tudtok nevezni, ha influencer kampányt neveznétek, kattintsatok ide! A pályázatokat augusztus 7-ig várjuk.

Minden további infó a versenyoldalakon:

CMA 

Influ

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés