hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vérbeli film noirral hirdeti képzéseit a Lumiere Filmiskola

 A kampánnyal nem csak a filmipar csillogását, hanem a háttérben folyó kemény munkát is meg akarták mutatni. Alább a Lumiere kampánybejelentőjét olvashatják.

hirdetés

Kampánycél

A Lumiere Filmiskola kampányának célja, hogy erősítse a Lumiere iskola brandjét, szélesítse ismertségét és tovább növelje szakmai presztízsét. A Lumiere Filmiskola 2017-ben alakult, ez alatt a rövid idő alatt képes volt kiépíteni mind a szakmában, mind a továbbtanulók körében azt a bizalmat, ami indokolja az iskola létjogosultságát. A 2019-es tavaszi kampány tovább szeretné erősíteni a már kialakult pozitív képet, illetve növelni szeretné a hallgatói létszámot.

 A kampány bemutatása

A kampány 2019. január és április között szólítja meg elsősorban online felületeken azokat a fiatalokat, akik érdeklődnek a filmipar iránt, a szakmához kapcsolódóan szeretnének továbbtanulni és nem utolsósorban szeretnének elhelyezkedni a filmiparban.

Kerekes Vica a kisfilm forgatásán (Forrás: Lumiere Filmiskola Facebook)
Kerekes Vica a kisfilm forgatásán (Forrás: Lumiere Filmiskola Facebook)

Kreatívkoncepció

A Lumiere Filmiskolát három magánszemély, Incze Ágnes, Balázs Béla-díjas filmrendező, vágó, egyetemi oktató és producer, az Európai Filmakadémia tagja, Jávor Tamás, USA-ban élő, magyar származású fotográfus, producer és Salamon András DLA, Balázs Béla-díjas filmrendező, forgatókönyvíró, egyetemi oktató, az ELTE, az SZFE tanára alapította 2017-ben.

Az iskolát annak a filmipari kihívásnak a kezelésére hozták létre, hogy noha Budapesten forgatják – már Európához viszonyítva is, – a legtöbb amerikai filmet, a filmkészítéshez nélkülözhetetlen szakmákban, mint pl. a vágó, a rendezőasszisztens, scripter, drónoperatőr, súlyos szakemberhiány van. Az iskola tehát egyszerre jelent képzést és remélhetőleg elhelyezkedési lehetőséget is a fiataloknak. Ezt hivatott kommunikálni a Lumiere kampánya, amely nem a hamiskás hollywood-i álomvilágot jeleníti meg, hanem kőkemény, de annál izgalmasabb munkának mutatja be a filmkészítést.

Forrás: Lumiere Filmiskola Facebook
Forrás: Lumiere Filmiskola Facebook

A kreatív elemeken az egyes szakokra hívják fel a figyelmet, a social media felületeken látható kisfilmekben pedig az iskola diákjainak személyes beszámolói láthatóak.

Az imázsfilm mellett plakátokon, socail felületeken is fut a kampány, a Lumiere pedig nyílt nappal és további rendezvényekkel kíséri az akciót.

Érdekességek

A kampány alkotói között több olyan diák is van, aki az iskola jelenlegi, vagy régebbi diákja. A kampányt, illetve az iskola jó hírének öregbítését közös céljuknak érzik, és teljes gőzzel vettek részt a tervezés és a kivitelezés folyamatában. A Lumiere image filmjének forgatásához motion control robot és time lapse filmtechnikai elemeket használtak, ami valóban egyedülállóvá teszi a kisfilmet. Továbbá olyan színészek vállalták a filmben a szereplést, mint Gyabronka József és Kerekes Vica, nem beszélve a most debütáló Sárközi Zsófiról, akinek ez volt az első filmszerepe. A kampány kreatívjain a most induló szakokat láthatjuk egy-egy ikonikus filmre utalva.

A kampány alkotói a reklámszakmából jól ismert Tóth Andrea (Geometry Group/ Saatchi), aki szintén az iskola tanulója forgatókönyvírás szakon, és Gál László (radiocafé/JWT), aki az iskola vágó szakának hallgatója.

 

Alkotók
Megbízó: Lumiere Filmiskola
Kampány menedzser: Incze Ágnes
Művészeti vezető: Salamon András
Kreatív supervisor: Tóth Andrea, Gál László
Art director: Virág Zoltán Ales
Online média szakértő: Virág Levente
Image film szereplők: Sárközi Zsófia, Kerekes Vica, Gyabronka József
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A partnerséggel Magyarországon is megjelenhetnek a „high impact rich media hirdetési formátumok”.

Már a problémás országok közé sorolja hazánkat a Riporterek Határok Nélkül felmérése.

A kertészetek gyerekbarát jellegét is kidomborítják, ahol a kerti tó teknőseit is meg lehet nézni.

Megváltozik a pálinkák csomagolása, és racionalizálják a termékportfóliót.

A tavaly kormányközeli kézbe kerülő közterületi hirdetőcég egyoldalúan, a HVG szerint jogtalanul bontott szerződést a kiadóval.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztalbeszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

hirdetés
hirdetés