hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkritika

Lüktet, nyom, szorít

Az igénytelenség jegyében készült el az eddigi összes Algoflex-reklám, de a legutóbbi filmben megmozdultak a szereplők.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
lüktet, nyom, szorít... szerintem az alkotók innen meríthették az ihletet:

http://www.youtube.com/watch?v=fmXGEplvPuY
#
Teljesen egyetértek a leírtakkal. A másik ilyen csúcsminőséget az Advil produkálta a néhány éve futó reklámjával, ahol egy azt hiszem talán rendezvényszervezőnek
minősített fickó beszélt a fejfájásáról úgy, mintha papírról olvasná a szöveg. Hitelesség 0.
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés