hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lovagi tornával vág vissza a Tv2 a Brandfestivalnak?

Múlt héten jelentette be a Tv2, hogy bojkottálja a Brandfestival konferenciát, közben kiderült a rendezvény napján, a rendezvény helyszínén, Visegrádon lovagi tornára hívják legfontosabb ügyfeleiket.
hirdetés

„Mélyen tisztelt atyánkfia” – ezzel a megszólítással kezdődik a Tv2 Brandcare médiaügynökségi dolgozóknak kiküldött meghívója, amelyben lovagi tornára hívják a őket Visegrádra. Néhány kilométerrel odébb, egy másik szállodában ekkor kezdődik a Brandfestival konferenciát záró ebéd. Vagyis röviddel az RTL-hez köthető R-Time tévés konferenciablokk után a rivális csatorna szórakozni hívja a médiaügynökségeket.

Mindez azért érdekes, mert ahogy arról korábban beszámoltunk, a Tv2 múlt héten közleményben értesítette a szaksajtót, arról, hogy munkatársaik nem vesznek részt a Brandfestivalon, mert inkorrektnek tartották az eseményre regisztrálókkal szemben, hogy a rendezvényt a szervezők olyan előadókkal is hirdették, akikkel nem volt megállapodásuk. Ennek hátterében az állt, hogy a Tv2 vezérigazgatója, Várdy Zoltán szerepelt a nyomtatott hirdetési anyagokon, pedig a vezető jelezte, hogy azon a napon nem ér rá.



Megkérdeztük a Tv2 szakmai kommunikációs vezetőjét arról, mi az oka annak, hogy a két program meglehetősen közel került egymáshoz. Grexa Liliána szerint összeesküvés-elmélet tipikus példája az egybeesés mögött szándékosságot feltételezni. „Hónapokkal ezelőtt kezdtük el szervezni a médiaügynökségeknek szóló szokásos rendezvényünket. Mivel az esemény koncepciójául a lovagi tornát választottuk, és ehhez korhű helyszínt szerettünk volna, ezért a szóba jöhető várak közül először Sümegre terveztük a rendezvényt. Mivel ez a helyszínbejárás során alkalmatlannak bizonyult, ekkor jött szóba Visegrád.” – mondta el Grexa Liliána, majd hozzátette, a két rendezvény teljesen más típusú és a célközönség is más.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.