hirdetés
hirdetés
hirdetés

Londonból igazolt marketingvezetőt a Codecool

Ferenczy Anna vette át a programozóiskola marketing csapatának irányítását.

hirdetés

Ferenczy Anna Londonban élő szabadúszó, nemzetközi tapasztalatait az Egyesült Királyság fővárosa mellett Kenyában szerezte. A Codecool mellett jelenleg is alapító társtulajdonosa, illetve digitális területen vezetője egy Afrikára specializálódó digitális marketingügynökségnek, a Digital Odyssey-nek.

A Codecool marketingkommunikációját üdébb, egyedibb, bátrabb irányba szeretné elmozdítani, akár kockázatok felvállalása árán is, így változás várható a hangvételben, személyességben – írja a Kreatívnak küldött közleményében a programozóiskola. Az új vezető a márka- és influencer együttműködések rendszerének kidolgozása mellett fontosnak tartja a sokszínűséget, a változatos diák- és munkatársi összetételt is. 

Érkezésével átalakulás következett be a céges marketingszervezetben is. Az eddig az egyes országokra fókuszáló marketingcsapatokat – Magyarország mellett Lengyelországban és Romániában is működnek Codecool-campusok – felváltotta a kompetenciaalapú, nemzetközi együttműködésen alapuló szerveződés. „A brand további terjeszkedését úgy tudjuk a leghatékonyabban támogatni, ha a marketing szintjén is megszüntetjük az országhatárokat, és globális márkaként kezeljük” – mondja Ferenczy.

Codecool

A magyar magántőkéből alapított Codecool Kft. fő küldetése, hogy pótolja az informatikai ipar jelenlegi és jövőbeni szakemberhiányát, gyakorlatorientált képzési programján keresztül. A 12 elméleti plusz 6 gyakorlati hónapra kiterjedő intenzív programozó kurzusokkal jelen vannak például Budapesten, Miskolcon, Krakkóban, Varsóban és Bukaresten is. A Codecool tandíját az elvégzett tanfolyam révén szerzett munkahelyi bérből kell visszafizetni a iskolának.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés