hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mutatjuk a mámoros Lollipop-este fotóit

Képeken az örömittas Lollipop-díjátadó és buli.

hirdetés

Ahogy azt korábbi cikkünkben megírtuk, kedd este átadtuk a Lollipop reklámverseny díjait az Akváriumban. Az este folyamán aranyat kapott az Artificial Group, a Wavemaker, a Geometry Global, a Mito, az Eastaste Music és az ACG pályázata is, a legjobb ügyfélnek járó díjat pedig megosztva a Coca-Cola és a Telenor nyerte el.

A fotók az estéről:
(A képre kattintva galéria nyílik. Fotók: Gyurkovics Anna)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés