hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lökött animációs sorozatot készített a Mol

Augusztus közepén jelent meg a Mol egy új reklámfilmje, amely animációs technikával meséli el egy üveg használt sütőolaj elszállításának nem mindennapi történetét. Akkor a szerkesztőség egy része fanyalgott kissé, és feltettünk néhány kérdést a készítőknek. Azóta megérkezett a második film, amin én személy szerint felnevettem.

hirdetés

Mert hát van abban valami legőszintébb értelemben véve abszurd viccesség, amikor egy szárnyakkal rendelkező, fáradt sütőolajjal töltött befőttesüveg megpróbál kitörni a kalitkából, hogy csatlakozhasson a telelni délre vonuló vándorludakhoz.

Az pedig csak hab a tortán, hogy a készítők olyan apróságokra is figyeltek, mint a kalitka mellett álló polc, ahol olyan könyvek sorakoznak, amelyek valamilyen módon kapcsolódnak a meneküléshez, bezártsághoz, elvágyódáshoz, mint az 1984 vagy a Monte Christo grófja.

A korábbi fanyalgásunk ellenére az első filmet is megnézték több mint százezren, és most visszanézve azt is szórakoztatónak találom. Nem hivatalos információk szerint pedig lesz még újabb epizódja is a sorozatnak.

A reklámokat a Greenroom készítette, és az alkotók között van az a Murányi Kristóf is, akinek a grafikái (például a sertésmájkrémes doboz szélén egyensúlyozó cigi) év elején bejárták az internet magyar nyelvű szegletét és akivel ezután interjút is készítettünk.

A készítőknek feltett kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk:

Kampánycél

Az emberek talán mára már tisztában vannak vele, hogy dőreség a sütés után megmaradt olajat a csatornába önteni. Ahelyett azonban, hogy a haszontalan anyag a megfelelő újrahasznosító helyre kerülne, inkább tartós maradásra rendezkedik be a gazdátlan befőttes- és üdítősüvegeinkben. A kampány egy kis lökést szeretne adni azoknak, akik már lelkiismeretesen összegyűjtötték, mégis napról- napra halogatják a MOL kúthoz való visszavitelt.

Kreatív ötlet

Vajon mire gondolunk, mikor hagyjuk hogy ez a zavaros, sárga, kissé gusztustalan szobadísz lassan az életünk részévé váljon? Talán valahol mélyen arra számítunk, hogy mire hazaérünk, észrevétlenül diffundál a semmibe, vagy netán magával ragadja egy elszabadult musztángcsorda? Nos... az életben mindenre van esély. Legfeljebb nagyon nagyon-nagyon kicsi. Éppen ezért ne építsünk arra a bizonyos 0,000000001 százalékra, hanem inkább vigyük vissza mi magunk azt a fránya sütőolajat.

Alkotók

Ügynökség: Greenroom

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Kreatív csapatvezető: Jávor Bence

Art directorok: Murányi Kristóf, Huszár László

Aminációs director: Mendrei Miklós

Szövegírók: Tóth Adorján, Farkas Dávid

Account: Pomozi Bernadett

Studio: Umbrella

Rendező: Kickass Factory/Mendrei Miklós

 

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés