hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lökött animációs sorozatot készített a Mol

Augusztus közepén jelent meg a Mol egy új reklámfilmje, amely animációs technikával meséli el egy üveg használt sütőolaj elszállításának nem mindennapi történetét. Akkor a szerkesztőség egy része fanyalgott kissé, és feltettünk néhány kérdést a készítőknek. Azóta megérkezett a második film, amin én személy szerint felnevettem.

hirdetés

Mert hát van abban valami legőszintébb értelemben véve abszurd viccesség, amikor egy szárnyakkal rendelkező, fáradt sütőolajjal töltött befőttesüveg megpróbál kitörni a kalitkából, hogy csatlakozhasson a telelni délre vonuló vándorludakhoz.

Az pedig csak hab a tortán, hogy a készítők olyan apróságokra is figyeltek, mint a kalitka mellett álló polc, ahol olyan könyvek sorakoznak, amelyek valamilyen módon kapcsolódnak a meneküléshez, bezártsághoz, elvágyódáshoz, mint az 1984 vagy a Monte Christo grófja.

A korábbi fanyalgásunk ellenére az első filmet is megnézték több mint százezren, és most visszanézve azt is szórakoztatónak találom. Nem hivatalos információk szerint pedig lesz még újabb epizódja is a sorozatnak.

A reklámokat a Greenroom készítette, és az alkotók között van az a Murányi Kristóf is, akinek a grafikái (például a sertésmájkrémes doboz szélén egyensúlyozó cigi) év elején bejárták az internet magyar nyelvű szegletét és akivel ezután interjút is készítettünk.

A készítőknek feltett kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk:

Kampánycél

Az emberek talán mára már tisztában vannak vele, hogy dőreség a sütés után megmaradt olajat a csatornába önteni. Ahelyett azonban, hogy a haszontalan anyag a megfelelő újrahasznosító helyre kerülne, inkább tartós maradásra rendezkedik be a gazdátlan befőttes- és üdítősüvegeinkben. A kampány egy kis lökést szeretne adni azoknak, akik már lelkiismeretesen összegyűjtötték, mégis napról- napra halogatják a MOL kúthoz való visszavitelt.

Kreatív ötlet

Vajon mire gondolunk, mikor hagyjuk hogy ez a zavaros, sárga, kissé gusztustalan szobadísz lassan az életünk részévé váljon? Talán valahol mélyen arra számítunk, hogy mire hazaérünk, észrevétlenül diffundál a semmibe, vagy netán magával ragadja egy elszabadult musztángcsorda? Nos... az életben mindenre van esély. Legfeljebb nagyon nagyon-nagyon kicsi. Éppen ezért ne építsünk arra a bizonyos 0,000000001 százalékra, hanem inkább vigyük vissza mi magunk azt a fránya sütőolajat.

Alkotók

Ügynökség: Greenroom

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Kreatív csapatvezető: Jávor Bence

Art directorok: Murányi Kristóf, Huszár László

Aminációs director: Mendrei Miklós

Szövegírók: Tóth Adorján, Farkas Dávid

Account: Pomozi Bernadett

Studio: Umbrella

Rendező: Kickass Factory/Mendrei Miklós

 

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés