hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lökött animációs sorozatot készített a Mol

Augusztus közepén jelent meg a Mol egy új reklámfilmje, amely animációs technikával meséli el egy üveg használt sütőolaj elszállításának nem mindennapi történetét. Akkor a szerkesztőség egy része fanyalgott kissé, és feltettünk néhány kérdést a készítőknek. Azóta megérkezett a második film, amin én személy szerint felnevettem.

hirdetés

Mert hát van abban valami legőszintébb értelemben véve abszurd viccesség, amikor egy szárnyakkal rendelkező, fáradt sütőolajjal töltött befőttesüveg megpróbál kitörni a kalitkából, hogy csatlakozhasson a telelni délre vonuló vándorludakhoz.

Az pedig csak hab a tortán, hogy a készítők olyan apróságokra is figyeltek, mint a kalitka mellett álló polc, ahol olyan könyvek sorakoznak, amelyek valamilyen módon kapcsolódnak a meneküléshez, bezártsághoz, elvágyódáshoz, mint az 1984 vagy a Monte Christo grófja.

A korábbi fanyalgásunk ellenére az első filmet is megnézték több mint százezren, és most visszanézve azt is szórakoztatónak találom. Nem hivatalos információk szerint pedig lesz még újabb epizódja is a sorozatnak.

A reklámokat a Greenroom készítette, és az alkotók között van az a Murányi Kristóf is, akinek a grafikái (például a sertésmájkrémes doboz szélén egyensúlyozó cigi) év elején bejárták az internet magyar nyelvű szegletét és akivel ezután interjút is készítettünk.

A készítőknek feltett kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk:

Kampánycél

Az emberek talán mára már tisztában vannak vele, hogy dőreség a sütés után megmaradt olajat a csatornába önteni. Ahelyett azonban, hogy a haszontalan anyag a megfelelő újrahasznosító helyre kerülne, inkább tartós maradásra rendezkedik be a gazdátlan befőttes- és üdítősüvegeinkben. A kampány egy kis lökést szeretne adni azoknak, akik már lelkiismeretesen összegyűjtötték, mégis napról- napra halogatják a MOL kúthoz való visszavitelt.

Kreatív ötlet

Vajon mire gondolunk, mikor hagyjuk hogy ez a zavaros, sárga, kissé gusztustalan szobadísz lassan az életünk részévé váljon? Talán valahol mélyen arra számítunk, hogy mire hazaérünk, észrevétlenül diffundál a semmibe, vagy netán magával ragadja egy elszabadult musztángcsorda? Nos... az életben mindenre van esély. Legfeljebb nagyon nagyon-nagyon kicsi. Éppen ezért ne építsünk arra a bizonyos 0,000000001 százalékra, hanem inkább vigyük vissza mi magunk azt a fránya sütőolajat.

Alkotók

Ügynökség: Greenroom

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Kreatív csapatvezető: Jávor Bence

Art directorok: Murányi Kristóf, Huszár László

Aminációs director: Mendrei Miklós

Szövegírók: Tóth Adorján, Farkas Dávid

Account: Pomozi Bernadett

Studio: Umbrella

Rendező: Kickass Factory/Mendrei Miklós

 

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés