hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lökött animációs sorozatot készített a Mol

Augusztus közepén jelent meg a Mol egy új reklámfilmje, amely animációs technikával meséli el egy üveg használt sütőolaj elszállításának nem mindennapi történetét. Akkor a szerkesztőség egy része fanyalgott kissé, és feltettünk néhány kérdést a készítőknek. Azóta megérkezett a második film, amin én személy szerint felnevettem.

hirdetés

Mert hát van abban valami legőszintébb értelemben véve abszurd viccesség, amikor egy szárnyakkal rendelkező, fáradt sütőolajjal töltött befőttesüveg megpróbál kitörni a kalitkából, hogy csatlakozhasson a telelni délre vonuló vándorludakhoz.

Az pedig csak hab a tortán, hogy a készítők olyan apróságokra is figyeltek, mint a kalitka mellett álló polc, ahol olyan könyvek sorakoznak, amelyek valamilyen módon kapcsolódnak a meneküléshez, bezártsághoz, elvágyódáshoz, mint az 1984 vagy a Monte Christo grófja.

A korábbi fanyalgásunk ellenére az első filmet is megnézték több mint százezren, és most visszanézve azt is szórakoztatónak találom. Nem hivatalos információk szerint pedig lesz még újabb epizódja is a sorozatnak.

A reklámokat a Greenroom készítette, és az alkotók között van az a Murányi Kristóf is, akinek a grafikái (például a sertésmájkrémes doboz szélén egyensúlyozó cigi) év elején bejárták az internet magyar nyelvű szegletét és akivel ezután interjút is készítettünk.

A készítőknek feltett kérdéseinkre a következő válaszokat kaptuk:

Kampánycél

Az emberek talán mára már tisztában vannak vele, hogy dőreség a sütés után megmaradt olajat a csatornába önteni. Ahelyett azonban, hogy a haszontalan anyag a megfelelő újrahasznosító helyre kerülne, inkább tartós maradásra rendezkedik be a gazdátlan befőttes- és üdítősüvegeinkben. A kampány egy kis lökést szeretne adni azoknak, akik már lelkiismeretesen összegyűjtötték, mégis napról- napra halogatják a MOL kúthoz való visszavitelt.

Kreatív ötlet

Vajon mire gondolunk, mikor hagyjuk hogy ez a zavaros, sárga, kissé gusztustalan szobadísz lassan az életünk részévé váljon? Talán valahol mélyen arra számítunk, hogy mire hazaérünk, észrevétlenül diffundál a semmibe, vagy netán magával ragadja egy elszabadult musztángcsorda? Nos... az életben mindenre van esély. Legfeljebb nagyon nagyon-nagyon kicsi. Éppen ezért ne építsünk arra a bizonyos 0,000000001 százalékra, hanem inkább vigyük vissza mi magunk azt a fránya sütőolajat.

Alkotók

Ügynökség: Greenroom

Kreatívigazgató: Vida Gusztáv

Kreatív csapatvezető: Jávor Bence

Art directorok: Murányi Kristóf, Huszár László

Aminációs director: Mendrei Miklós

Szövegírók: Tóth Adorján, Farkas Dávid

Account: Pomozi Bernadett

Studio: Umbrella

Rendező: Kickass Factory/Mendrei Miklós

 

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés