hirdetés
hirdetés
hirdetés

Liptai otthagyja a TV2-t

17 éve van a csatornánál, nem hosszabbította meg a szerződését.

hirdetés

Nem hosszabbította meg jövő évre a szerződését a TV2-vel Liptai Claudia, írja a Bors. A jövőben egyedi megállapodással, műsorokra fogja szerződtetni a csatorna, ha találnak neki megfelelő formátumot, nyilatkozta a lapnak a TV2.

Liptai személyes okok miatt döntött, de szakmailag is fejlődni szeretne.

"Az első és legfontosabb ok a kisfiam, Marci. (...) Amikor nemrég kórházba került, s nekem dolgozni kellett volna, megfogalmazódott bennem, hogy egy kisgyerek mellett ilyen kötöttségeket nem vállalhatok. A csatorna ugyan toleráns volt, de őket sem állíthatom ilyen helyzetbe. A másik ok pedig az, hogy ma már olyan gyorsan fejlődik a show világa, folyamatosan meg kell újulni. (...) Arra vágyom, hogy a saját magam ura legyek" - nyilatkozta Liptai a bulvárlapnak, és hozzátette, hogy szeretné megtanulni a tartalomgyártást, másrészt pedig van saját főzős műsora a YouTube-on (Édes Kettes), amit férjével készít.

Jövőre még látható lesz Liptai a Séfek séfe című műsorban, mert azokat a részeket már leforgatták. Ő maga nem tudja, hogy látható lesz-e a jövőben még a TV2-n. Liptai a szerződése szerint fél évig nem vállalhat tévés munkát.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés