hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lidl, Voltaren és Béres a júniusi neuromarketinges élbolyban

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. A foci mellett a hónap top témája a nyaralás, kikapcsolódás volt. Ám a legtöbb reklám a kellemes érzéseken túl kevés nyomot hagyott a nézőkben.

hirdetés

1. Lidl

„A pásztázó jelenetek nem sok lehetőséget hagytak a nézőknek, hogy bárkihez érdemben kapcsolódni tudjanak, a hangulat érzékletes bemutatása, a focilabdát kergető kutya és a VB ihletésű voice-over könnyedén és kellemesen reflektált a hónap aktualitásaira” – írja Kis Réka, a Synetiq senior insight tanácsadója.

2. Voltaren Emulgel

Az elemzés szerint a termékdemók kivitelezése és a termékújdonság érdekelte a nézőket. „A masszázsfej használat közbeni bemutatása kimondottan érdekelte a nézőket, a legütősebb pillanat azonban mégis a demót lezáró játékos kezek jelenete volt. A vidám ujjak jól kifejezték a termék legfőbb előnyét, ráadásul kellően meglepőek voltak, hogy felkeltsék a figyelmet és bevésődjenek a nézők emlékezetébe” – írja Kis Réka.

3. Béres Magnézium 375

„A reklám egyszerűen olyan élethelyzeteket mutatott be, melyek stresszesebbé tehetik az embert a megszokottnál. A mindenki számára ismerős élethelyzeteknek és a gördülékeny vizuális megvalósításnak hála, a nézők könnyedén rezonáltak az újabb és újabb szereplőkkel és szituációkkal” – állítja a Synetiq elemzése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés