hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lewis PR - virtuális magyar pavilont támogat

Virtuális épület az idei Velencei Építészeti Biennálé magyar pavilonja, amely önmagát építi a környezete - a szél, a fény, a levegő adatai alapján – egy algoritmus segítségével. Az épületet tervező doubleNegatives Architecture (dNA) csapat a Lewis PR-t kérte fel a magyarországi kommunikációra.
hirdetés

A velencei biennálé szecessziós magyar pavilonjára idén egy virtuális épület borul majd: elektronikus érzékelők előbb begyűjtik, majd jelekké alakítják a külvilág  adatait – maga az építmény pedig ezek hatására változik Sota Ichikawa, Max Rheiner, Maróy Ákos és Kaoru Kobata tervei szerint.

„Megadjuk a  peremfeltételeket, a rendelkezésre álló teret, a csomópontok minőségét, ezek  alapján a rendszer önmagát építi fel. A modell ugyanakkor a valós térben él, azzal szimbiózisban alakul. Helyi szintű döntések alapján szerveződik a virtuális építmény: a rendszer a szél irányát, a hangerősséget és a zajszintet  jelekké alakítja át, és ezek hatására módosul az épület. A látogatókkal is interakcióban van, változik például a mozgásuk szerint is" – magyarázza Maróy Ákos, a dNA magyar tagja.

A virtuális épületet tervező japán-svájci-magyar dNA csapat a magyarországi kommunikációra a Lewis PR-t kérte fel. Az ügynökség munkája során - mivel IT-orientáltságú a téma -, az informació- és kommunikácio-technológiai szakújságirókra koncentrál. A Lewis PR részt vett a multimédiás sajtócsomag összeállításában, tanácsadást, kutatási-elemzési feladatokat végeztek, valamint intézi az augusztus végi sajtótájékoztató feladatait.

A kiállítás a Velencei Építészeti  Biennálé magyar pavilonjában szeptember 14-től látható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés