hirdetés

Levontuk a tanulságokat

Sokan zseninek, mások dörzsölt üzletembernek tartják Marschall Pétert, a Paprika Latino egyik tulajdonosát, miközben szerinte egyszerűen csak nagyon szerencsés. Élete nagy részét utazással tölti, házalt már videokazettára felvett riportokkal, volt szépségszalon-tulajdonos, és kapott nejlonszatyorban több ezer dollárt. De beszél arról is, hogy mit tesznek azért, hogy ne ismétlődhessen meg az Éden Hotelben látotthoz hasonló zaklatás.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

Szabó Stein Imre és csapata készített teljesen új arculatot és ehhez kapcsolódó reklámfilmet a Fesztivál Akadémia Budapestnek.

Korábban a Sziget marketingvezetője és az Index vezérigazgatója volt.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!