hirdetés
hirdetés
hirdetés

Leváltották a New Wave Media Group vezérigazgatóját

A Media1 értesülése szerint a Mediaworks pénzügyi vezetője lehet az utód.

hirdetés

Leváltották Gosztonyi Balázst az Origót, a Freemailt, az Evomedia sales house-t, a LifeTV-t és az OzoneTV működtető New Wave Media Group éléről. Gosztonyi decembertől volt vezérigazgató, mint Matolcsy Ádám utódja. Mindezt a Media1 tudta meg: "Gosztonyival a múlt héten közölte a leváltását fideszes kötődésű (Liszkay Gábor balatoni nyaralójába bejegyzett) médiaalapítvány, a Közép Európai Sajtó és Média Alapítvány, a KESMA képviselője" - írják. Gosztonyi kinevezése előtt négy évig dolgozott operatív vezetőként a New Wave Mediánál.

A hírt nem erősítették meg hivatalosan, a lap a cég ügyeire közeli rálátással bíró forrásokra hivatkozik. Hasonló források szerint Gosztonyi Balázs utódjának Köő-Tóth Győzőt nevezik ki, aki a Mediaworks pénzügyi igazgatója. A Media1 azt is írja, hogy Pálmai L. Ákos, aki Sáling Gergő 2014-es távozása után lett az Origo főszerkesztője (előtte a TV2 Tények Extrát is vezette) visszatérhet a céghez, mint az OzoneTV és a LifeTV vezetője.

Gosztonyi nem erősítette meg, de nem is cáfolta a Media1 rá vonatkozó értesüléseit.

Tegnapi hír még, hogy a Mediaworks lett a kormánysajtó-holding vezércége.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés