hirdetés
hirdetés
hirdetés

Létszámleépítés és összevonás a TV2-nél

35 – főleg tartalomkészítő – munkatársat bocsát el, és megszünteti az önálló hírigazgatóságot a TV2. A csatorna szerint a lépésre a pénzügyi válság súlyosabb hatásainak kivédése érdekében és a kockázati befektetők rövid távú profitelvárásai miatt van szükség.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (17 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Megmondtam:
http://www.blikk.hu/cikk.php?cikk=130078
#
Teljesen egyetértek. Talán nem a dolgozó embereket kellene elbocsátani, hanem reális költségeken nézhető műsorokat gyártani és egy-két olyan embert szerezni a
csapatba, akik erre képesek. Ha továbbra is így működik a csatorna, soha nem lesz a dobogó felső fokán.
#
S ha megszorítások vannak, miért nem a költségeiket faragják le picit előbb, mielőtt kirúgnak 35 embert? mennyibe kerülhetett a teljesen bukós Senyorita Szöszi, a
Hargitai Bea egymaga 20 misit kapott a semmire, ami szerinte teljesen reális összeg egy szereplőnek(!) egy bukott műsorban. Szerintem meg nem, és ezeket a giga gázsikat
kellene levinni picit elsőként. Ez is csak egy munka, ki kap 20 milliót azért, mert szerencsétlenkedik és csökkenti a nézettséget? Ez fair? Ez a 20 misi kb legalább 5-6
ember éves fizetése, nyilván nem a vezetőséágből, de nem is azokat kúrták ki főleg, ha jól látom. Tudom, hogy nem lehet így számolni (miért is?), de miután
mindenhova taxiznak ezerrel, az étterem előtt (kaját a TV2 állja) váratják a taxist, iszonyat összeget adnak teljesen középszerű "celebeknek", hogy buktassanak megy egy
műsort, majd kirúgnak 35 embert, az elég takony így. Sírnak, hogy válság, meg minden, közben tökhülyék a pénzhez, annál csak a műsorszerkesztéshez ostobábbak, ez
egy szubjekítv nézői vélemény különben. Szánalmasak.
#
Kelleman! Tényleg megszűnik a Jóban Rosszban????????
#
Mindkét csatornánál vannak csere emberek az RTL től ment TV2 höz s onnan katapultáltak RTL hez. Nem nagyon fog ezen semmi változni, az egyik tv zárkóni akar s előzni de
szerintem a másik tévé pedig igen stabilan áll s fejlődik, s így csak zárkózni lehet. Na igen volt pár vezér már a tv2 n, valami jó szakember kellene oda vagy inkább
3-4 . Kellene oda is pár külföldi mint sok médiumban, mert a magyar az csak élni szeret s lenni, TISZTELET a kivételnek s azoknak akik napi 16 órát dolgoznak .
#
A tv2 s rtl is külföldi alapokon áll ! Mennyi vezére is volt a tv2 nek ??hmm volt egy pár , s az rtl nél ??? köbö 2!!!! s az rtl nél valószínű jól betaláltak a Dirk
G vel, az rtl valamiért sikeresebb s nem áll elő úgy mint a nagy XXXXXXXXXLLL müsorral a csiga tévé, na majd mi most megmutatjuk s igen mi leszünk az ászok:))
szerencsétlenek jól beleharaptak a buktába s bizti jó forró volt mert még most is ég a pofi tőle. Egyik tévén ilyen műsor megy a másikon hasonló az egyiknek ilyen a
hon lapja a másiknak olyan az egyik megcsinálja a másik próbálkozik. A Várdy kereskedelmi igazgatói alkalmazásában sem találta a mércét, most is csak próbálkozik még
jobb munkát nem talál vagyis jobb ajánlatot nem kap, ennél többet felesleges várny tőle. Tőle nem lesz topp a tv2 annyi bizti.Kevesebb a tv2 költségvetése s nem áll
több lábon mint az rtl valószínű. Ismerek egy párat közülük akiket menesztenek-tettek, van akinek jó volt ott s van akinek már meg lesz hamarosan az új munka helye:)) s
van aki eztán akar kilépni. Mire a csiga piacvezető lesz a tv piacon addig fog ottan dolgozni egy pár új médiás szakember akiknek sikerülhet s addig is lesz munkahelyük..
Talán. De azon sem kellene csodálkozni ha az egész tv2 offot csinálna, pedig sok jó szakember s ember dolgozik ottan.
#
Könnyen beszélünk mi válságról, meg leépítések koráról, nem minket rúgtak ki...

Kiváncsi lennék, hogy mi a véleménye annak erről a dologról, aki benne volt a 35-be...

Ja, és arra is kíváncsi lennék, hogy az ezeken az embereken megspórolt bérköltségen, mennyi céges buli lesz, meg havi hány millió Ft taxicsekket tapsolnak el a
válság hatására cselekvő vezetők... mint ahogy nyílván mások, máshol is megteszik ezt.
#
Igem és a TV2 a világgazdasági válságra való tekintettel zárja be a Csillagvirág Klinikát. Legújabb info. Bocs, inkább bréking nyúz. És a műsorok is a válság miatt
buknak, nem a tehetségtelenség és a nagyképűség miatt.
#
Szerintem a TV2 arculata nagyon jó lett, csak az ORTT kötekedése miatt nem tudták úgy véghez vinni, ahogyan azt szerették volna.
#
A tv2 nek 3 éves tervekben szerepel a felzárkózás. Nem céljuk az azonnali élretörés, és erre oda is figyelnek, következetesen építkeznek, a jelenlegi helyzet ezt
követeli meg. Hány másik iparágban van ez még így...a leépítések korát éljük.
#
Ez egy tendencia a világban, nagy amerikai tv csatronáknál is ugyan ez megy. Velük mi van? Semmi.
#
Nem értem miért anyázik itt mindenki, mikor most mindenhol leépítések vannak. Ezt a lépést nem csak a TV2 tette meg, hanem még számos más cég is, és még számos cég
meg fogja tenni. Arról miért nem beszél senki, hogy képzést indítanak?? A jóról miért nem beszél soha senki?
#
Igen, az arculatváltással az volt a géz, hogy nem tudtak tartalmat rendelni mögé, csak igéreteket. Azt hiszem, a TV2-nek először szerénységet, alázatot, jó ízlést
kellene tanulni, aztán jó műsorokat készíteni, kiállni mellettük, aztán jöhet a fejlődés. nem tudom, mit érezhetnek azok, akik ott maradtak, szerintem olyan lehet, mint
egy süllyedő hajón ücsörögni a kajütben, abban reménykedve, hogy úgysem történik baj...
#
35? Én nem aggódnék a helyükben. Egy süllyedő hajóról menekültek meg.

Azt hallottam van köztük marketinges, sales-es, meg grafikusok is. Ha a többi csatorna gyors lesz, akkor tuti megkeresik a jobbakat közülük...

Amúgy szeritem nem az Árpa a gáz, hanem a Várdy, meg a totálisan súlytalan marketing igazgató csaj, meg a Gyöngyössy. Kellemannak van igaza - Gyöngyössy remakek - te
jó ég...

Ja, és csináltak egy arculatváltást - ami egyébként szerintem jól sikerült - de ahelyett, hogy éltek volna a lehetőséggel, imageben rosszabb a helyzet, mint valaha...
totális szakmai csőd... Kiváncsi vagyok egy éven belül lesz-e újabb arculatváltás?
#
Hát, nem tudom. Az Árpa által kitalált /menedzselt műsorok rendre buknak. Ez azonban nem az ő hibája, hanem a neki bizalmat szavazóknak. Nem tudom, miért képzelte a TV2.,
hogy Gyöngyössy Bence csodát tehet, hiszen elég lett volna megnézni a nevével jegyzett nyomorult filmeket. Évtizedes rossz beidegződés és rossz ízlés, gyávaság tarol
mindenütt. Várdy meg sunnyog és próbál a számok mögé bújni.
#
szerintem a TV2 már csak azért létezik, hogy az RTL-nek legyen kivel versenyeznie. Mint amikor bedobják a rókát a kotorék eb mellé, hogy vaduljon, mert van kivel.
Szánalmas programok, mint egy RTL copycat, egy időben még vicces volt, hogy mindkét csatorna ugyazt nyomja, csak az egyik mindig szarabbul, mára már kifejezetten zavaró.
Árpa Attila "kreatív" producer meg soha nem lesz elküldve, erről ne is álmodjatok. Az Interaktívot kellene megreformálni, az ott a fő métely, szerintem. Legalábbis nehéz
elhinni, hogy egy random összeverődött tévés csapat ennyire tehetségtelen és unalmas lenne magától. Néha már a nézni is kínos kategóriát súrolja, mint annakidején
Anettka a Bp Tv-n.
#
A két fő tehetségtelent, Gyöngyössy Bencét és Árpa Attilát is elküldik?

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.