hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lesz-e üzlet a webtévé?

Kinek és miért éri meg a videós tartalomkészítés? Milyen az ideális webvideós reklám és hogyan kell magas nézettségű videókat készíteni? Többek között ezekre a kérdésekre válaszol a Kreatív webvideó-konferenciája.
hirdetés

Az utóbbi három-négy évben a szövegek mellett egyre több online médiacég kezdett mozgóképes tartalomgyártásba. Külön videós stábot állított fel az Index, az Origo, a HVG, és a legtöbb nagy online médiacég is egyre több multimédiás tartalmat készít vagy vesz át a speciálisan mozgóképes tartalomgyártásra szakosodott portálokról és a videómegosztókon közölt tartalmakból.

Mivel a mozgóképes tartalomgyártás nem olcsó a legtöbb médiacég egyelőre kísérletezik a műfajjal, vagyis keresi a megtérülés útjait. Egyáltalán nem egyértelmű ugyanis, hogy milyen hirdetési modellt érdemes használni ennél a tartalomtípusnál. Vannak kísérletek arra, hogy a videók elején/végén a hagyományos reklámszpothoz hasonlító reklámok jelenjenek meg, azt is többen használják, hogy a videólejátszó környezetében helyeznek el klasszikus online hirdetéseket.

Az üzleti modellen kívül a tartalomgyártás műfaji sajátosságai sem egyértelműek. Vannak cégek, ahol a tévés műsorkészítés mintái szerint készülnek a webre szánt videók, vannak akik a szabadabb, amatőr videókhoz hasonlítóbb filmekben bíznak.

A Kreatív kommunikációs magazin és a hozzá tartozó portál által szervezett Webvideó-konferencia a fenti kérdésekre fog választ adni. A június 11-i konferencián többek között az előadók áttekintik a webvideó térnyerésének folyamatát, kiderül az internetezők mennyire szoktak rá a mozgóképre és mennyire igénylik az ilyen jellegű tartalmakat. Az Internet Advertising Bureau (IAB) Magyarország a rendezvényen jelenti be hivatalosan, mely internetes reklámtípusokat érdemes használni videós tartalmak esetében. A konferencián jelen lesznek a legnagyobb hazai online és klasszikus médiacégek képviselői beszámolnak eddigi webvideós üzleti és szerkesztőségi tapasztalataikról. Egy beszélgetés keretében szó lesz a televíziók webes megjelenésének lehetőségeiről is.

Nemcsak a médiacégek webvideós tapasztalatairól szól a konferencia, hanem arról is, hogyan használhatja a mozgóképes internetes tartalomgyártást egy márka, egy nagy hirdető. Az erről szóló előadásban márkázott videóblogok, a márkázott webre készített rövidfilmek és a vírusreklámok hatékonyságáról, használhatóságáról lesz szó.

További információ a konferenciáról itt!

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés