hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lesz-e üzlet a webtévé?

Kinek és miért éri meg a videós tartalomkészítés? Milyen az ideális webvideós reklám és hogyan kell magas nézettségű videókat készíteni? Többek között ezekre a kérdésekre válaszol a Kreatív webvideó-konferenciája.
hirdetés

Az utóbbi három-négy évben a szövegek mellett egyre több online médiacég kezdett mozgóképes tartalomgyártásba. Külön videós stábot állított fel az Index, az Origo, a HVG, és a legtöbb nagy online médiacég is egyre több multimédiás tartalmat készít vagy vesz át a speciálisan mozgóképes tartalomgyártásra szakosodott portálokról és a videómegosztókon közölt tartalmakból.

Mivel a mozgóképes tartalomgyártás nem olcsó a legtöbb médiacég egyelőre kísérletezik a műfajjal, vagyis keresi a megtérülés útjait. Egyáltalán nem egyértelmű ugyanis, hogy milyen hirdetési modellt érdemes használni ennél a tartalomtípusnál. Vannak kísérletek arra, hogy a videók elején/végén a hagyományos reklámszpothoz hasonlító reklámok jelenjenek meg, azt is többen használják, hogy a videólejátszó környezetében helyeznek el klasszikus online hirdetéseket.

Az üzleti modellen kívül a tartalomgyártás műfaji sajátosságai sem egyértelműek. Vannak cégek, ahol a tévés műsorkészítés mintái szerint készülnek a webre szánt videók, vannak akik a szabadabb, amatőr videókhoz hasonlítóbb filmekben bíznak.

A Kreatív kommunikációs magazin és a hozzá tartozó portál által szervezett Webvideó-konferencia a fenti kérdésekre fog választ adni. A június 11-i konferencián többek között az előadók áttekintik a webvideó térnyerésének folyamatát, kiderül az internetezők mennyire szoktak rá a mozgóképre és mennyire igénylik az ilyen jellegű tartalmakat. Az Internet Advertising Bureau (IAB) Magyarország a rendezvényen jelenti be hivatalosan, mely internetes reklámtípusokat érdemes használni videós tartalmak esetében. A konferencián jelen lesznek a legnagyobb hazai online és klasszikus médiacégek képviselői beszámolnak eddigi webvideós üzleti és szerkesztőségi tapasztalataikról. Egy beszélgetés keretében szó lesz a televíziók webes megjelenésének lehetőségeiről is.

Nemcsak a médiacégek webvideós tapasztalatairól szól a konferencia, hanem arról is, hogyan használhatja a mozgóképes internetes tartalomgyártást egy márka, egy nagy hirdető. Az erről szóló előadásban márkázott videóblogok, a márkázott webre készített rövidfilmek és a vírusreklámok hatékonyságáról, használhatóságáról lesz szó.

További információ a konferenciáról itt!

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés