hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lesz-e üzlet a webtévé?

Kinek és miért éri meg a videós tartalomkészítés? Milyen az ideális webvideós reklám és hogyan kell magas nézettségű videókat készíteni? Többek között ezekre a kérdésekre válaszol a Kreatív webvideó-konferenciája.
hirdetés

Az utóbbi három-négy évben a szövegek mellett egyre több online médiacég kezdett mozgóképes tartalomgyártásba. Külön videós stábot állított fel az Index, az Origo, a HVG, és a legtöbb nagy online médiacég is egyre több multimédiás tartalmat készít vagy vesz át a speciálisan mozgóképes tartalomgyártásra szakosodott portálokról és a videómegosztókon közölt tartalmakból.

Mivel a mozgóképes tartalomgyártás nem olcsó a legtöbb médiacég egyelőre kísérletezik a műfajjal, vagyis keresi a megtérülés útjait. Egyáltalán nem egyértelmű ugyanis, hogy milyen hirdetési modellt érdemes használni ennél a tartalomtípusnál. Vannak kísérletek arra, hogy a videók elején/végén a hagyományos reklámszpothoz hasonlító reklámok jelenjenek meg, azt is többen használják, hogy a videólejátszó környezetében helyeznek el klasszikus online hirdetéseket.

Az üzleti modellen kívül a tartalomgyártás műfaji sajátosságai sem egyértelműek. Vannak cégek, ahol a tévés műsorkészítés mintái szerint készülnek a webre szánt videók, vannak akik a szabadabb, amatőr videókhoz hasonlítóbb filmekben bíznak.

A Kreatív kommunikációs magazin és a hozzá tartozó portál által szervezett Webvideó-konferencia a fenti kérdésekre fog választ adni. A június 11-i konferencián többek között az előadók áttekintik a webvideó térnyerésének folyamatát, kiderül az internetezők mennyire szoktak rá a mozgóképre és mennyire igénylik az ilyen jellegű tartalmakat. Az Internet Advertising Bureau (IAB) Magyarország a rendezvényen jelenti be hivatalosan, mely internetes reklámtípusokat érdemes használni videós tartalmak esetében. A konferencián jelen lesznek a legnagyobb hazai online és klasszikus médiacégek képviselői beszámolnak eddigi webvideós üzleti és szerkesztőségi tapasztalataikról. Egy beszélgetés keretében szó lesz a televíziók webes megjelenésének lehetőségeiről is.

Nemcsak a médiacégek webvideós tapasztalatairól szól a konferencia, hanem arról is, hogyan használhatja a mozgóképes internetes tartalomgyártást egy márka, egy nagy hirdető. Az erről szóló előadásban márkázott videóblogok, a márkázott webre készített rövidfilmek és a vírusreklámok hatékonyságáról, használhatóságáról lesz szó.

További információ a konferenciáról itt!

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés