hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lesz Brief Nap és Lollipop-díjátadó

Chris Gordon, a Targetbase vezérigazgatója lesz az október 27-i Brief Nap külföldi előadója. Az elsősorban BTL-esek érdeklődésére számot tartó rendezvény zárásaként kiderül, hogy a több mint száz nevezésből kik nyertek az idei Lollipopon.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

A Kreatív Csoport október 27-én a BTL-szakma számára egésznapos konferenciát szervez. A Brief Nap főelőadója Chris Gordon, az Omnicom Media Grouphoz tartozó Targetbase vezérigazgatója az ügyfelekkel való kapcsolatfejlesztésről tart prezentációt.

A brand szentesíti az eszközt címmel Kiss Bíborka, az Ipsos piackutatási üzletág igazgatója tart előadást, Tóth Krisztián, a Bit Piac üzletfejlesztési igazgatója pedig a Mobilmarketing és QR kódról beszél. Lesz kerekasztal beszélgetés az e-tenderekről Südy Györggyel, a Purchasing Solutions cégvezetőjével, Simon Zsolttal, a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövestége (MAKSZ) elnökével, Csomor Tamással, a Draft FCB és a Lowe GGK ügyvezetőjével, valamint Liptay Gabriellával, a Magyar Telekom lakossági marketingigazgatóságának integrált kommunikációs ágazati vezetőjével.

A Brief Nap zárásaként a Kreatív Csoport átadja az idei Lollipop verseny nyerteseinek járó díjakat. A BTL-megoldások versenyére október 9-ig lehetett nevezni, a megmérettetésre több mint száz pályázat érkezett. A zsűri által kialakított shortlistet a Kreatív Online közli.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés