hirdetés
hirdetés
hirdetés

Leo Burnett - bronz a New York Festivals-on

Bronzot kapott a Leo Burnett Budapest a djuice-nak készített 2007 tavaszi SMS Bandi kampánya a New York Festivals online és más interaktív kampányoknak kiírt Innovative Advertising Awards szekciójában. Más magyar nyertes nincs, a nagydíjat egy tejivást népszerűsítő microsite vitte el.
hirdetés
A microsite-on napi nyolc órában sms-eket éneklő zenész, Juhász Ottó a telekommunikáció kategóriában hozott bronzot az ügynökségnek. A New York Festivals korábban Interactive & New Media néven futó, most Innovative Advertisingra keresztelt szekciója az interaktív-, az online- és a gerillareklámokat díjazza.

A fesztiválon más magyar ügynökség nem ért el helyezést. A régióból a lengyel ARC Worldwide Polska AIDS-felvilágosító keresőmarketing-kampánya bronzérmet kapott, míg a szlovák Vaculik Advertising „Remote Controlled Outdoor” című munkája a rövidlistára került.

A nagydíjat az amerikai Goodby, Silverstein and Partners tejivást népszerűsítő microsite-ja kapta. A kaliforniai tejtermelők által megrendelt kampány „Az utolsó pohár tej a földön” víziójával játszott el. A legjobb gerillakampány díját az olasz AdmCom vihette haza a velencei kaszinónak készített, a helyi reptér poggyász-szalagját rulettcsíkká alakító munkájáért. A Lowe-csoport svéd irodája nyolc aranyat kapott a Stella Artois-nak készített online munkákkal.

A New York Festivals többi reklámdíjának eredményét május második felében hirdetik ki. Mint azt a Kreatív Online megírta, a sajtóhirdetések zsűrizésében Spielmann Gábor, az Ogilvy kreatívigazgatója is részt vett. A fesztiválra négy magyar ügynökség – az Ogilvy, a McCann-Erickson, a DDB és a Grey is nevezett.

A Leo Burnett SMS Bandi kampányának adatlapja itt megtekinthető a Kreatív Online kampányadatbázisában, az ügynökség New York-ba küldött prezentációja pedig elérhető  a fesztivál honlapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés