hirdetés
hirdetés
hirdetés

Leo Burnett - bronz a New York Festivals-on

Bronzot kapott a Leo Burnett Budapest a djuice-nak készített 2007 tavaszi SMS Bandi kampánya a New York Festivals online és más interaktív kampányoknak kiírt Innovative Advertising Awards szekciójában. Más magyar nyertes nincs, a nagydíjat egy tejivást népszerűsítő microsite vitte el.
hirdetés
A microsite-on napi nyolc órában sms-eket éneklő zenész, Juhász Ottó a telekommunikáció kategóriában hozott bronzot az ügynökségnek. A New York Festivals korábban Interactive & New Media néven futó, most Innovative Advertisingra keresztelt szekciója az interaktív-, az online- és a gerillareklámokat díjazza.

A fesztiválon más magyar ügynökség nem ért el helyezést. A régióból a lengyel ARC Worldwide Polska AIDS-felvilágosító keresőmarketing-kampánya bronzérmet kapott, míg a szlovák Vaculik Advertising „Remote Controlled Outdoor” című munkája a rövidlistára került.

A nagydíjat az amerikai Goodby, Silverstein and Partners tejivást népszerűsítő microsite-ja kapta. A kaliforniai tejtermelők által megrendelt kampány „Az utolsó pohár tej a földön” víziójával játszott el. A legjobb gerillakampány díját az olasz AdmCom vihette haza a velencei kaszinónak készített, a helyi reptér poggyász-szalagját rulettcsíkká alakító munkájáért. A Lowe-csoport svéd irodája nyolc aranyat kapott a Stella Artois-nak készített online munkákkal.

A New York Festivals többi reklámdíjának eredményét május második felében hirdetik ki. Mint azt a Kreatív Online megírta, a sajtóhirdetések zsűrizésében Spielmann Gábor, az Ogilvy kreatívigazgatója is részt vett. A fesztiválra négy magyar ügynökség – az Ogilvy, a McCann-Erickson, a DDB és a Grey is nevezett.

A Leo Burnett SMS Bandi kampányának adatlapja itt megtekinthető a Kreatív Online kampányadatbázisában, az ügynökség New York-ba küldött prezentációja pedig elérhető  a fesztivál honlapján.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés