hirdetés

Lényegtelen, hogy a rendezőnek tetszik-e a filmje plakátja

Miért baj az, ha a film rendezője és vágója felel a trailerért, és ők választják ki a plakátot is? A többek között a Brian élete vagy az első Rambo-film marketingjén is dolgozó John Durie a Filmalap által szervezett workshopon próbálta átadni több évtizedes tapasztalatát arról, hogyan  tűnhetsz ki a tömegből a kis költségvetésű művészfilmeddel, vagy a horroroddal.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

A Glamour-napok 14 éve pörgő hype a Ringier Axel Springernél, de ezen kívül is egyre több gála, szakmai esemény, digitális termék és e-kereskedelmi megoldás jelent számukra új potenciált.

Az eddigi értékesítési vezető, Zákányi Gáspár kereskedelmi vezető lesz a cégnél.

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!