hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemosták Kátyát a Lánchídról

A Reklámbistro lemosatta a „Szeretlek Kátya” feliratot a Lánchídról, a graffiti eltávolító céget az első reklámszakmai klub bevételéből fizették ki.
hirdetés

Mint arról beszámoltunk, a Bistro Reklámügynökség március elején rendezte meg az első zártkörű szakmai klubját, ezzel együtt pedig egy társadalmi felelősségvállalási mozgalmat is elindított.


Az ügynökség azt tűzte ki célul, hogy az első alkalommal összegyűlt bevételből lemosatják a Lánchídon éktelenkedő cirill betűs orosz feliratot, ami Kátyát biztosította a graffitiző szerelméről.

A feliratot március 22-én távolította el egy cég, a 30 perces előkészület után 30 perc alatt mosták le a betűket.

A Reklámbistro várja a javaslatokat a hasonló közhasznú akciókra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés