hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemosták Kátyát a Lánchídról

A Reklámbistro lemosatta a „Szeretlek Kátya” feliratot a Lánchídról, a graffiti eltávolító céget az első reklámszakmai klub bevételéből fizették ki.
hirdetés

Mint arról beszámoltunk, a Bistro Reklámügynökség március elején rendezte meg az első zártkörű szakmai klubját, ezzel együtt pedig egy társadalmi felelősségvállalási mozgalmat is elindított.


Az ügynökség azt tűzte ki célul, hogy az első alkalommal összegyűlt bevételből lemosatják a Lánchídon éktelenkedő cirill betűs orosz feliratot, ami Kátyát biztosította a graffitiző szerelméről.

A feliratot március 22-én távolította el egy cég, a 30 perces előkészület után 30 perc alatt mosták le a betűket.

A Reklámbistro várja a javaslatokat a hasonló közhasznú akciókra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés