hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemosták Kátyát a Lánchídról

A Reklámbistro lemosatta a „Szeretlek Kátya” feliratot a Lánchídról, a graffiti eltávolító céget az első reklámszakmai klub bevételéből fizették ki.
hirdetés

Mint arról beszámoltunk, a Bistro Reklámügynökség március elején rendezte meg az első zártkörű szakmai klubját, ezzel együtt pedig egy társadalmi felelősségvállalási mozgalmat is elindított.


Az ügynökség azt tűzte ki célul, hogy az első alkalommal összegyűlt bevételből lemosatják a Lánchídon éktelenkedő cirill betűs orosz feliratot, ami Kátyát biztosította a graffitiző szerelméről.

A feliratot március 22-én távolította el egy cég, a 30 perces előkészület után 30 perc alatt mosták le a betűket.

A Reklámbistro várja a javaslatokat a hasonló közhasznú akciókra.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés