hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemondta a sörözést a haverod? Pereld be!

Egy svéd sörmárka drasztikus lépésre szánta el magát.

hirdetés

A Norrland Gulds svéd sörmárka átérzi mindenkinek a fájdalmát, amikor egy barátja az utolsó pillanatban lemondja a sokat tervezgetett sörözést, és meglehetősen drasztikus megoldást talált ki ennek orvoslására. Ahogy a márka fogalmaz: „csak azért, mert megbeszéltétek, hogy megisztok egy sört, nem jelenti azt, hogy ez valóban meg is fog történni. Hogy véget vessünk ennek a tessék-lássék hozzáállásnak, és több svéd találkozzon, ahogy azt előre megbeszélték, készítettünk egy digitális eszközt, amelyek az üres szavakat valódi cselekedetté változtatják: egy szerződéssel, ami garantálja, hogy a sörözés meg fog történni. Azt akarjuk, hogy a szerződés átváltoztassa a „talán megiszunk majd egy sört"-mentalitást egy jogilag kötelező erejű „igen"-né.

A kampányt az Åkestam Holst és a Making Waves NoA ügynökség, valamint egy rakás ügyvéd készítette, utóbbiakat azért alkalmazták, hogy a szerződés valóban olyan legyen, aminek az aláírásával (majd megszegésével) a sértett fél jogi útra terelheti az ügyet. A szerződés ugyanis kiköti, hogy a találkozót elmulasztó félnek 50 euró bánatpénzt kell fizetnie a másiknak a Mobile BankID online fizetési azonosítórendszeren keresztül, és ha ez nem történik meg, nagyon gyorsan a bíróságon találhatja magát.

Forrás: Adweek

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés