hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemondott a Golden Drum zsűrielnöke

Lemondott a Golden Drum nagyzsűrijének elnökségéről Adrian Holmes, a Young & Rubicam regionális kreatívigazgatója, helyette az ügynökség globális kreatívvezetője, Tony Granger ugrik be.

hirdetés

Adrian Holmes
A Golden Drum szervezői szűkszavú közleményben tudatták, hogy Tony Granger, a Young & Rubicam globális kreatívigazgatója veszi át a nagyzsűri elnöki pozícióját Adrian Holmes-tól, az ügynökség regionális kreatívvezetőjétől. A Kreatív Online kérdésére a szervezők annyit válaszoltak, hogy Holmes időközben elhagyja a Y&R-t, ezért kellett lemondania a zsűrielnöki teendőket. Holmes öt év után, saját döntésére hagyja ott az ügynökséget. Hogy milyen elveket követett volna Holmes zsűrielnökként, azt itt olvashatja el.

Csak semmi vidám, mosolygós bankreklám

Tony Granger
Az új zsűrielnök, Holmes egykori kreatív felettese, Tony Granger a következőképpen foglalta össze, hogy milyen reklámokat nem bír elviselni: „Csak semmi lombos fák között suhanó autó, és vidám mosolygós bankreklám”.

Granger szerint a jó kampány nem szükségképpen köthető egy speciális csatornához: „Bármi lehet jó kampány, egy pop up store, egy dokumentumfilm vagy egy dal is, minden, ami átüt és kapcsolatot teremt a fogyasztókkal” – fogalmazott.

Ne nekik, hanem velük
A globális kreatívigazgató úgy véli, hogy a jelenlegi a reklámipar legizgalmasabb időszaka mióta a televíziót feltalálták. „A fogyasztóknak kiselőadást tartó reklámszüneteknek vége. Most már ők irányítanak, tehát ne nekik reklámozz, hanem velük együtt” – mondta.

Granger szerint az interneten a vállalatok többé már nem tudják rejtegetni a szennyesüket, a fogyasztók pillanatok alatt hatalmas károkat tudnak okozni a cégek renoméjának.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés