hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lemászik a polip a Mizse palackjáról

Az ásványvízmárka AR-promóciójában a palack mellett a citylighton is életre kel a grafika.

hirdetés

A Mizse ásványvíznek tavaly a vásárlói választottak kabalaállatot, így lett a márka arca a polip. A most indult promóciós kampányban is ez a grafika kapta a főszerepet, megspékelve az AR-rel, azaz a kiterjesztett valósággal. A kis polip egy ingyenesen letölthető, magyar fejlesztésű app, a Lara segítségével válik láthatóvá a térben, legyen az egy konyhaasztalon hagyott palack vagy egy citylight üvege. 

További képekért kattintson!

A promócióhoz játék is tartozik: az appon keresztül készült fotóval lehet nyerni. A résztvevők között egy hónapon át hetente 10 Mizse márkázott kulacsot és egy VR-szemüveget sorsolnak ki.

„Ez a technológiai újdonság vizuális élményt nyújt és játékra ösztönözi a család bármely tagját. Egy képen találkozik a virtuális valósággal minden, ami körülöttünk vagy a szemünk előtt van. Ez biztosan kiváltja majd mindenkiből a ’wow’ (Azt a mindenit!) érzést, egyben erősíti a márkához való kötődést” - mondta Balog Zoltán, a Mizse gyártójának, a Magyarvíz Kft-nek a kereskedelmi igazgatója. 

Case study videó a promócióról:

Alkotók listája

Megbízói oldal

Magyarvíz Kft.

Balog Zoltán kereskedelmi igazgató

Kozák Krisztina marketing vezető

 

LARA – Live Augmented Reality Application

Teslér Judit értékesítési vezető

 

Ügynökség: Allison Advertising

Mentes Tamás group account director

Gács Róbert kreatívigazgató

Horváth Andrea art director

Simity Miklós copywriter

 

Animáció

Tarján Zoltán animátor

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés