hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkritika

Legyen üres az összes K&H-reklám

Ez lesz itt az utolsó reklámkritika a K&H Bank négy éve futó kommunikációs csomagjáról, az aktuális „Üdvözlet betét ” kampánya alapján.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Balázs és mélyen tisztelt előttem felszólalók! Nagyon köszönöm az itt leírtakat. Régóta foglalkoztat már ez a kérdés:D:D:DMélységesen felháborítónak
tartom a K&H reklámjait, és ha a bank fizetne érte, hogy náluk nyissak folyószámlát, akkor sem tenném. Könyörgöm! A mai világban, amikor remek reklám szakemberek
hevernek a flaszteren, "ezeknek" van munkája? Hogy és ki engedheti meg ezt?! Ki hiszi, hitte el egy pillanatig is, hogy ez "jó"?!
#
Balázs, gratulálok - mélyen egyetértek a fehér felületekkel! Kíváncsian várom az Erste kritikádat is! :-) Sok "legalja" létezik, de annál sztem már nincs sok minden
lejjebb...
#
Részemről kedvező a narancs-kék bank megítélése, bár a reklámjai kritikájával egyetértek. Főleg a bugyta nézésű álszúmós csávó verte ki nálam a
biztosítékot. Viszont annyi mentségük még van, hogy nem egyedüliek a szememben: konkrétan kiadkadtam, hogy a CIB augusztus elején - vagyis a nyár vége felé TAVASZI
betétet reklámoztak. Na én velük voltam/vagyok így: elég lenne a fehér képernyő, semmi bubózás, maximum egy felirat: tavaszi betét - ősszel :-) Ütős lenne az biztos!
#
Nagyon sok kritika érte szakmai körökből a k&h aktivitásokat, amit gondolom házon belül elintéztek egy "savanyú a szöllő" legyintéssel...
Az én véleményem 100% civil, és szerintem borzasztó és irtózatos bármely megjelenésük.
Egy-egy kampány annyira sokkoló volt, hogy a bank grafikai megjelenése mélyen bevésődött negatív élménnyé vált, önkéntelenül is elfordítom a tekintetem ha az
utcán megpillantok egy k&h bankfiókot.
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés