hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámkritika

Legyen üres az összes K&H-reklám

Ez lesz itt az utolsó reklámkritika a K&H Bank négy éve futó kommunikációs csomagjáról, az aktuális „Üdvözlet betét ” kampánya alapján.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves Balázs és mélyen tisztelt előttem felszólalók! Nagyon köszönöm az itt leírtakat. Régóta foglalkoztat már ez a kérdés:D:D:DMélységesen felháborítónak
tartom a K&H reklámjait, és ha a bank fizetne érte, hogy náluk nyissak folyószámlát, akkor sem tenném. Könyörgöm! A mai világban, amikor remek reklám szakemberek
hevernek a flaszteren, "ezeknek" van munkája? Hogy és ki engedheti meg ezt?! Ki hiszi, hitte el egy pillanatig is, hogy ez "jó"?!
#
Balázs, gratulálok - mélyen egyetértek a fehér felületekkel! Kíváncsian várom az Erste kritikádat is! :-) Sok "legalja" létezik, de annál sztem már nincs sok minden
lejjebb...
#
Részemről kedvező a narancs-kék bank megítélése, bár a reklámjai kritikájával egyetértek. Főleg a bugyta nézésű álszúmós csávó verte ki nálam a
biztosítékot. Viszont annyi mentségük még van, hogy nem egyedüliek a szememben: konkrétan kiadkadtam, hogy a CIB augusztus elején - vagyis a nyár vége felé TAVASZI
betétet reklámoztak. Na én velük voltam/vagyok így: elég lenne a fehér képernyő, semmi bubózás, maximum egy felirat: tavaszi betét - ősszel :-) Ütős lenne az biztos!
#
Nagyon sok kritika érte szakmai körökből a k&h aktivitásokat, amit gondolom házon belül elintéztek egy "savanyú a szöllő" legyintéssel...
Az én véleményem 100% civil, és szerintem borzasztó és irtózatos bármely megjelenésük.
Egy-egy kampány annyira sokkoló volt, hogy a bank grafikai megjelenése mélyen bevésődött negatív élménnyé vált, önkéntelenül is elfordítom a tekintetem ha az
utcán megpillantok egy k&h bankfiókot.
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés