hirdetés
hirdetés
hirdetés

Évértékelés 2008.

Legjobb szakmai blogok

Reklámszemle, képzelt briefek, alapleckék pr-eseknek, környezetvédelem- és divatkritika – az év öt legjobb magyar szakmai blogja a Kreatív szerint.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A nevezési határidő október 27. 

Céljuk, hogy minél többen válasszák a tudatos táplálkozást és a rnedzseres sportolást.

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Mit nem adtunk volna néhány évesen egy távirányíthatós papírrepülőért?

Vox.com-iskolás, magyarázós-megfejtős, a hírzajtól hátrébb lépő és tág értelemben gazdasági szájtnak szánják készítői a nonprofit G7.hu-t. Még ősszel elindulnak.

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nem magamat hiányolom, azt látom eleget :)

Köszi a választ.
#
(közben látom megjött a válasz, bocsánat amikor írtam még nem volt)
#
Kreatív idei kedvencei gondolom, csak ennyiről van szó, nem markoltak jobban bele a tálba, hogy egy hosszú lista legyen és a végén sokan megsértődjenek, hogy még egy
ilyen hosszú listára sem kerültek fel. :)

Gratuláció a blogoknak!
#
A Kreatív szerkesztősége szavazott és egy ötös listát állítottunk össze. De ez nem jelentené, hogy ne olvasnánk és szeretnénk más blogokat is, szerintem te is tudod,
hogy az onlinemarketing blogot is sűrűn felhozzuk a blogrollunkban. Ezek kapták mégis a legtöbb szavazatot. Bocs.
#
Nekem azért hiányérzetem van... Mi alapján alakult ez a lista?

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

hirdetés

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Október 12-én ismét Youtube hajó a Google és a Kreatív szervezésében!

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés