hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legjobb, legrosszabb reklámok 2010-ben

Az év végi szavaztatásunkból kiderül, hogy melyek lettek az év legjobb és legrosszabb reklámjai, mi volt az év online videója és melyik volt a legjobb magyar kreatív megoldás. Egyben tévedett a szerkesztőség, de nem nagyot.

hirdetés

Eredetileg azt hittük, hogy a három és fél kategóriában toronymagasan a szerkesztőség által is favorizált jelöltek fognak az élen végezni. A legrosszabbaknál azonban a szerkesztőségből legtöbb káromkodást kiváltó Erste „Ön kinél bankol?” kampányának borzalmas színészi alakításokkal megterhelt, gyengeelméjű vetélkedős szpotját ketten is beelőzték, igaz, nem sokkal, tizedek döntöttek a Profi „Eperkutyus” és Tahi Tóth László önalázása javára. Jellemző, hogy e két szpot ügynökségéről mit sem tudni.

A többi kategóriában nem volt ilyen meglepetés. A Vilmos szépen összerakott, a végén batikoltpólós örömtáncba torkolló filmjét mi is szerettük, csakúgy, mint a magyar ogilvys kreatívok által készített, de az ukrán Ogilvy neve alatt futó Forum Bank „Punk” printjeit (Benesch Feri, Galácz Karolina, Visy Zoltán és Will Rust), amellyel az Eurobesten is egy pazar aranyat sikerült kapniuk, teljesen megérdemelten. A legjobb szpotok között nem hirdettünk harmadik helyezettet, mert a harmadik, negyedik és ötödik között minimális, alig tizedpontnyi különbség volt, ráadásul az első kettő rendkívüli módon kiemelkedett a mezőnyből. A legmagasabb átlagpontszámot a legkreatívabb megoldások kapták, igaz, itt is volt számunkra meglepően alacsony pontszám. Mindenesetre ez a kategória volt az, amiben világosan megmutatkozott, hogy a magyar kreatívok igenis képesek világszínvonalú megoldásokat létrehozni, visszanézni is ezt a legkellemesebb. Köszönjük a több mint kétezer szavazatot, jövőre Veletek, Ugyanekkor, Ugyanitt.

Legjobb szpot

1. Vilmos, Publicis, 7,4

2. Sziget 2010, Proud, 7,1

3. –

Legrosszabb szpot

1. Profi – Eperkutya 2,02

2. Bonux Tahi Tóthtal 2,1

3. Erste - Ön kinél bankol?, Young & Rubicam 2,3

Legkreatívabb megoldás

1. Forum Bank "Punk" "Chaos", Ogilvy, 7,8

2. Budapest Winter Invitation, Cluso, 7,4

3. Kerülj közelebb kampány printjei, Carbon Group, 6,85

Legjobb online videó

Sziget 2010, Proud,  7,3

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés