hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legjobb, legrosszabb reklámok 2010-ben

Az év végi szavaztatásunkból kiderül, hogy melyek lettek az év legjobb és legrosszabb reklámjai, mi volt az év online videója és melyik volt a legjobb magyar kreatív megoldás. Egyben tévedett a szerkesztőség, de nem nagyot.

hirdetés

Eredetileg azt hittük, hogy a három és fél kategóriában toronymagasan a szerkesztőség által is favorizált jelöltek fognak az élen végezni. A legrosszabbaknál azonban a szerkesztőségből legtöbb káromkodást kiváltó Erste „Ön kinél bankol?” kampányának borzalmas színészi alakításokkal megterhelt, gyengeelméjű vetélkedős szpotját ketten is beelőzték, igaz, nem sokkal, tizedek döntöttek a Profi „Eperkutyus” és Tahi Tóth László önalázása javára. Jellemző, hogy e két szpot ügynökségéről mit sem tudni.

A többi kategóriában nem volt ilyen meglepetés. A Vilmos szépen összerakott, a végén batikoltpólós örömtáncba torkolló filmjét mi is szerettük, csakúgy, mint a magyar ogilvys kreatívok által készített, de az ukrán Ogilvy neve alatt futó Forum Bank „Punk” printjeit (Benesch Feri, Galácz Karolina, Visy Zoltán és Will Rust), amellyel az Eurobesten is egy pazar aranyat sikerült kapniuk, teljesen megérdemelten. A legjobb szpotok között nem hirdettünk harmadik helyezettet, mert a harmadik, negyedik és ötödik között minimális, alig tizedpontnyi különbség volt, ráadásul az első kettő rendkívüli módon kiemelkedett a mezőnyből. A legmagasabb átlagpontszámot a legkreatívabb megoldások kapták, igaz, itt is volt számunkra meglepően alacsony pontszám. Mindenesetre ez a kategória volt az, amiben világosan megmutatkozott, hogy a magyar kreatívok igenis képesek világszínvonalú megoldásokat létrehozni, visszanézni is ezt a legkellemesebb. Köszönjük a több mint kétezer szavazatot, jövőre Veletek, Ugyanekkor, Ugyanitt.

Legjobb szpot

1. Vilmos, Publicis, 7,4

2. Sziget 2010, Proud, 7,1

3. –

Legrosszabb szpot

1. Profi – Eperkutya 2,02

2. Bonux Tahi Tóthtal 2,1

3. Erste - Ön kinél bankol?, Young & Rubicam 2,3

Legkreatívabb megoldás

1. Forum Bank "Punk" "Chaos", Ogilvy, 7,8

2. Budapest Winter Invitation, Cluso, 7,4

3. Kerülj közelebb kampány printjei, Carbon Group, 6,85

Legjobb online videó

Sziget 2010, Proud,  7,3

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés