hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legjobb, legrosszabb reklámok 2010-ben

Az év végi szavaztatásunkból kiderül, hogy melyek lettek az év legjobb és legrosszabb reklámjai, mi volt az év online videója és melyik volt a legjobb magyar kreatív megoldás. Egyben tévedett a szerkesztőség, de nem nagyot.

hirdetés

Eredetileg azt hittük, hogy a három és fél kategóriában toronymagasan a szerkesztőség által is favorizált jelöltek fognak az élen végezni. A legrosszabbaknál azonban a szerkesztőségből legtöbb káromkodást kiváltó Erste „Ön kinél bankol?” kampányának borzalmas színészi alakításokkal megterhelt, gyengeelméjű vetélkedős szpotját ketten is beelőzték, igaz, nem sokkal, tizedek döntöttek a Profi „Eperkutyus” és Tahi Tóth László önalázása javára. Jellemző, hogy e két szpot ügynökségéről mit sem tudni.

A többi kategóriában nem volt ilyen meglepetés. A Vilmos szépen összerakott, a végén batikoltpólós örömtáncba torkolló filmjét mi is szerettük, csakúgy, mint a magyar ogilvys kreatívok által készített, de az ukrán Ogilvy neve alatt futó Forum Bank „Punk” printjeit (Benesch Feri, Galácz Karolina, Visy Zoltán és Will Rust), amellyel az Eurobesten is egy pazar aranyat sikerült kapniuk, teljesen megérdemelten. A legjobb szpotok között nem hirdettünk harmadik helyezettet, mert a harmadik, negyedik és ötödik között minimális, alig tizedpontnyi különbség volt, ráadásul az első kettő rendkívüli módon kiemelkedett a mezőnyből. A legmagasabb átlagpontszámot a legkreatívabb megoldások kapták, igaz, itt is volt számunkra meglepően alacsony pontszám. Mindenesetre ez a kategória volt az, amiben világosan megmutatkozott, hogy a magyar kreatívok igenis képesek világszínvonalú megoldásokat létrehozni, visszanézni is ezt a legkellemesebb. Köszönjük a több mint kétezer szavazatot, jövőre Veletek, Ugyanekkor, Ugyanitt.

Legjobb szpot

1. Vilmos, Publicis, 7,4

2. Sziget 2010, Proud, 7,1

3. –

Legrosszabb szpot

1. Profi – Eperkutya 2,02

2. Bonux Tahi Tóthtal 2,1

3. Erste - Ön kinél bankol?, Young & Rubicam 2,3

Legkreatívabb megoldás

1. Forum Bank "Punk" "Chaos", Ogilvy, 7,8

2. Budapest Winter Invitation, Cluso, 7,4

3. Kerülj közelebb kampány printjei, Carbon Group, 6,85

Legjobb online videó

Sziget 2010, Proud,  7,3

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés