hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legendás és friss regényindító mondatokkal kampányol a Bookline

Az olvasást népszerűsítik a karácsonyi hajrában.

hirdetés

"A kampányban szereplő könyvek első mondatai felhívják a figyelmet az olvasás szépségére és arra, hogy már egy mondat is képes elvarázsolni és egy másik világba röpíteni minket" - áll a Bookline kampánybejelentő közleményében.

Az olvasást népszerűsítő kampány novemberben fut, ezalatt ikonikus művek és frissen megjelent könyvek első mondatai jelennek meg a Bookline-arculattal szerte az országban. Összesen 77 citylightra hat szerző (hazai és nemzetközi) könyvének első mondata kerül ki, amelyhez az online térben további 30 szerző első mondata csatlakozik, valamint rövid animációs filmek, amelyek országszerte a Cinema City hálózatban és online lesznek látható, írják. A szerzők között lesznek mások mellett Barabási Albert-László, Esterházy Péter, J. K. Rowling, Rejtő Jenő, Varró Dániel és Vida Gábor.

"Minden kapcsolat egy első benyomással kezdődik. Az esetek többségében ennek alapján döntjük el, hogy fordítunk-e időt és energiát a másikra vagy sem. Nincs ez másképp a könyvekkel sem: sokszor az első mondat után tudjuk, hogy folytatni fogjuk a történetet, vagy olvasatlanul visszatesszük a polcra. Az első mondatnak éppen ezért kulcsfontossága van: ez az, ami megadja a következő 2-300 oldal alaphangulatát, ami felpiszkálja a kíváncsiságunkat és az érzelmeinkre hat" - áll a kreatívkoncepcióban.

A kampány része egy interaktív játék is: ezen a Bookline-aloldalon bárki megoszthatja kedvenc könyvének első mondatát, ha pedig emellé vásárol is a Bookline-tól, automatikusan részt vesz egy heti sorsolásokon. A nyeremények között e-könyv-olvasók éppúgy megtalálhatók, mint értékes könyvcsomagok vagy 50%-os vásárlási kedvezmények. "Az oldal ugyanakkor segítséget is nyújt a közelgő karácsonyi ajándékdömpingben: felhasználói ajánlások mellett a Bookline szerzőinek és híres közszereplők (Harcsa Veronikától Kemény Zsófiig) kedvenc első mondatait is megtalálhatjuk majd, akárcsak #elsőmondat hashtag alatt" - írják.

Az alkotók listája

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.
Marketingigazgató: Sándor Gabriella
Brand manager: Gál Cintia
PR manager: Jávor Zsófia
Médiamanager: Szabó-Kenderesi Kata, Bárándi Gergő
Art Director: Szécsi Gergely
Grafikus: Zolnay Gábor
Szövegíró, koncepció: Frauenhoffer P. György
Social media: Scherer Anna
Animációs film: Fülöp Richárd

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés