hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legendás és friss regényindító mondatokkal kampányol a Bookline

Az olvasást népszerűsítik a karácsonyi hajrában.

hirdetés

"A kampányban szereplő könyvek első mondatai felhívják a figyelmet az olvasás szépségére és arra, hogy már egy mondat is képes elvarázsolni és egy másik világba röpíteni minket" - áll a Bookline kampánybejelentő közleményében.

Az olvasást népszerűsítő kampány novemberben fut, ezalatt ikonikus művek és frissen megjelent könyvek első mondatai jelennek meg a Bookline-arculattal szerte az országban. Összesen 77 citylightra hat szerző (hazai és nemzetközi) könyvének első mondata kerül ki, amelyhez az online térben további 30 szerző első mondata csatlakozik, valamint rövid animációs filmek, amelyek országszerte a Cinema City hálózatban és online lesznek látható, írják. A szerzők között lesznek mások mellett Barabási Albert-László, Esterházy Péter, J. K. Rowling, Rejtő Jenő, Varró Dániel és Vida Gábor.

"Minden kapcsolat egy első benyomással kezdődik. Az esetek többségében ennek alapján döntjük el, hogy fordítunk-e időt és energiát a másikra vagy sem. Nincs ez másképp a könyvekkel sem: sokszor az első mondat után tudjuk, hogy folytatni fogjuk a történetet, vagy olvasatlanul visszatesszük a polcra. Az első mondatnak éppen ezért kulcsfontossága van: ez az, ami megadja a következő 2-300 oldal alaphangulatát, ami felpiszkálja a kíváncsiságunkat és az érzelmeinkre hat" - áll a kreatívkoncepcióban.

A kampány része egy interaktív játék is: ezen a Bookline-aloldalon bárki megoszthatja kedvenc könyvének első mondatát, ha pedig emellé vásárol is a Bookline-tól, automatikusan részt vesz egy heti sorsolásokon. A nyeremények között e-könyv-olvasók éppúgy megtalálhatók, mint értékes könyvcsomagok vagy 50%-os vásárlási kedvezmények. "Az oldal ugyanakkor segítséget is nyújt a közelgő karácsonyi ajándékdömpingben: felhasználói ajánlások mellett a Bookline szerzőinek és híres közszereplők (Harcsa Veronikától Kemény Zsófiig) kedvenc első mondatait is megtalálhatjuk majd, akárcsak #elsőmondat hashtag alatt" - írják.

Az alkotók listája

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.
Marketingigazgató: Sándor Gabriella
Brand manager: Gál Cintia
PR manager: Jávor Zsófia
Médiamanager: Szabó-Kenderesi Kata, Bárándi Gergő
Art Director: Szécsi Gergely
Grafikus: Zolnay Gábor
Szövegíró, koncepció: Frauenhoffer P. György
Social media: Scherer Anna
Animációs film: Fülöp Richárd

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés