hirdetés
hirdetés
hirdetés

Legalább nem egy út menti trafóház ugrik be

A hazai termelők és termékek iránti elkötelezettségéről szól a Spar hosszú reklámfilmje. Nem annyira hiteles.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Érzésem szerint a klasszikus Spar vásárló nem épp erre a kommunikációra szomjazik, főleg nem ebben a kivitelezésben. Igaz itt csak az említett egy perces szpotból csak
17 s látszik (feltehetnétek az egészet), de ez valóban elég "szocreál" lett...
A Spárnál némi tudathasadást okozott, hogy prémium szupermarket létükre házasodtak egy diszkonttal, bőven túlnőttek méreteikben a réteglánc léten, és kissé
tudathasadásosan próbálnak azonosulni az éppen aktuális trendekkel (S Budget, magyar lánc). Márkaépítés szempontjából rétegből tömeggé nőni komoly kihívást
jelent, ugyanakkor az ehhez kapcsolódo házi feladatot a Spar még nem végezte el.
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés