hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lecseréli a szlogenjét a Vodafone

Nagy, globális bejelentést tett ma a Vodafone. A 2009-ben útjára bocsátott "Power to you" szlogen helyét átveszi a "A jövő izgalmas. Ready?". Ezzel együtt a logón is finomítottak, de a Brody House Studiosban rendezett sajtótájékoztatón két jövővel kapcsolatos nemzetközi kutatást is bemutattak. Plusz hazai hír: változik a Family csomag és a Digitális Család honlapot is megújították.

hirdetés

"Nyolc év után változunk, azért mert a világ és az emberek is változnak" - mondta el a bejelentés előtt Carra Anita, a Vodafone Magyaroroszág lakossági üzletágáért felelős vezérigazgató-helyettese. Az új szlogen a digitális változásokra reflektál - a Vodafone alapelve, hogy pozitívan áll a jövőhöz - de ahogy Carra Anita megjegyezte, a "Ready?" (ezt a többi országban sem fordították le), nemcsak a "készen állsz?"-t jelenti, hanem invitálást is kifejez, hogy "menjünk együtt". 

Letisztultabb lett a logó is, eltűnt belőle a 3D-hatás, de egyben fel is nagyítják az idézőjelet, amivel a szándék szerint jobban középpontba helyezik az új üzenetet. A logó 1998 óta tartó történetében ez eddig a legnagyobb változtatás, de másban is rekordot döntenek: a 36 országot érintő új márkastratégiát a cég 33 éves történetének legnagyobb reklámkampányával vezetik be.  

Premier előtt le is vetítették a világszerte holnap induló új kampányfilmet is a sajtónak, amelyet, mint kiderült, Ridley Scott cége, a Ridley Scott Associates készítette. Elég ütős szpot lett egyébként, a "Hello" szó jelenik meg a történelmi korok különböző kommunikációs eszközein, illetve záró szlogenként a "Bárhogyan is üdvözölsz másokat, mi ott leszünk" ugrik fel. 

„A Vodafone már nem csak mobilkommunikációs vállalatként van jelen a világban, folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatási portfóliónkat. Nem csupán hangot és adatot szolgáltatunk, de egyúttal innovációra inspiráljuk fogyasztóinkat és partnereinket. Azért dolgozunk, hogy az emberek egy jobb világban élhessenek és egy még jobbat építhessenek. A jövő izgalmas és az a célunk, hogy ezt a nézőpontot mindenki magáénak érezhesse. A Vodafone Csoport által végzett kutatások is azt igazolták, hogy ez a törekvésünk értő fülekre talál majd” – mondta el Carra Anita.  

Nem a magyarok a legpesszimistábbak

Stíliszerűen a megújult márkastratágiához két jövővel kapcsolatos kutatás is készült. Az elsőben (14 ország, 13 ezer megkérdezett) azt keresték, hogy hol miként viszonyulnak az emberek a jövőhöz. A kutatást a YouGov kutatócég végezte. A következőkre jutottak (idézzük a közleményt):

"Minden korosztályt figyelembe véve egyöntetű a vélekedés, hogy a technológia és az innováció lehet a legpozitívabb hatással a jövőre a következő 20 évben. A 18-24 éves korosztály a legoptimistább a jövővel kapcsolatban: a megkérdezettek 62 százaléka gondolja úgy, hogy a maihoz képest jobbak lesznek az életkörülmények 20 év múlva. Abban pedig minden korosztály egyetértett, hogy a saját és gyermekeik életminősége javulni fog 20 év múlva. Ugyanennek a kutatásnak külön Magyarországra vonatkozó eredményei is születtek. E szerint a magyarok 51 százaléka gondolja úgy, hogy a következő húsz évben javulni fog az életminőség, amivel némileg rácáfolunk arra az általános vélekedésre, hogy a magyar egy pesszimista nemzet, hiszen több országban ennél jelentősen kevesebben gondolták úgy, hogy pozitív lehet a jövő". 

Emellett a Futerra tanácsadó cég jóvoltából megvizsgálták azt is, melyek azok a technológiai fejlesztések, amik már a következő 20 évben a mindennapi életünk részévé válhatnak. Pár példa: Háromdimenziós nyomtatóval készített elemek, melyeket épületeknél használnak majd. Új tömegközlekedési rendszerek, melynek köszönhetően közel 1000 km/órás sebességgel közlekedő vonatok kötik majd össze a világ nagyvárosait. És még egy: a globális energiatermelő kapacitás ötszörös növekedése, ami annak lesz köszönhető, hogy a tiszta energiák, mint pl. a napelem, már nem csak tetőkön, de ablakokon, falakon és autópályákon is elérhetők lesznek.

+2

Egy éve üzemel a márka Digitális Család oldala, ahol elsősorban praktikus tanácsokkal segítik a szülőket, hogy az online világtól ne féltsék a gyerekeiket, hanem értsék meg, hogy hogyan működik. Igazodva az új kampányhoz október 9-én ezt is megújítják.

Valamint a sajtótájékoztatón bejelentették a megújuló Family ajánlat érkezését is, melynek célja, hogy elérhető áron biztosítson a családok számára eszköz, az október 6-tól elérhető ajánlatban a 3. és 4. előfizetésre a jelenleginél még nagyobb kedvezmények érhetők majd el.

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés