hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lead ügynökséget választott az Allee

A nyáron kiírt kreatívtender után az év elején a közösségimédia-feladatokra kiírt tendert is behúzta a Republic Group, így januártól ők számítanak a bevásárlóközpont lead ügynökségének - tudatta a Kreatívval az ügynökség.

hirdetés

A Republic hivatalosan november 1-je óta az Allee kreatívügynöksége, és január 1-je óta a közösségi médiáért felelős ügynöksége. Az Allee újrapozicionálás céljából írta ki tendereit.

Az integrált kampány során online és offline megjelenések, új rendezvények és együttműködések is a kommunikációs stratégiai célokat fogják támogatni. A bevásárlóközpont látogatói 2019 folyamán új márkaüzenettel, jelentős, a komplexumot is érintő változásokkal találkozhatnak, melyhez egy eddigitől eltérő, új irányvonalat kellett meghatározni.

„A fogyasztói szokások és elvárások változása miatt egyre fontosabbá válik, hogy egy bevásárlóközpont élmény szinten is ki tudja szolgálni a vásárlókat. Olyan megoldásokat kerestünk, melyek kivételes helyként pozicionálják az Allee-t, ami többet nyújt, mint egy bevásárlóközpont és központi helyet foglal el nem csak a kerület, de a vásárlók életében is.” – mondta Berzevici Rita, az Allee marketing vezetője.

A tender harmadik, s egyben utolsó körében a jelentkezők közül került ki győztesen a Republic Group az #alleem kampányával. Az „alleem” kifejezés utal Újbuda erős összetartására, az ott élők és a bevásárlóközpont viszonyára, akik számára az Allee nem csupán egy pláza, hanem az ő saját helyük, otthonuk meghosszabbítása. A kutatásokból is kirajzolódott, hogy egy kimondottan lojális vásárlókörről van szó az Allee esetében. A kampány vizuális elemei az ő szemszögükből mutatják meg a sokszínű kínálatot, egy-egy vásárlói karaktert megidézve a rájuk jellemző színekkel.

„A koncepció lényege, hogy erősítsük a személyes kapcsolódást a vásárlók és a bevásárlóközpont között, és érzelmi kötődést építsünk ki a környezet és a vásárlók között, így hozva közelebb az Allee-t a célcsoportnak tekintett 28-40-es korosztályhoz.” – Márton Szabolcs kreatívigazgató, Republic Group.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés