hirdetés
hirdetés
hirdetés

Látványos csomagolással jön a fenntartható szuperreggeli

A Hester’s Life egy mostanában felkapottá vált szuperreggeli fajta, a granola hazai gyártója. A magyar cég decemberben egy karácsonyi limitált kiadású termékcsomaggal jött ki a piacra, mellyel céljuk, hogy arra buzdítsák vásárlóikat, hogy lassítsanak le, legyenek jelen tudatosan az életükben és ajándékozzanak okosan. Erről a márka sajtóanyagából tájékozódtunk.

hirdetés

A Hester’s Life-ot 2016-ban alapította Porkoláb Eszter és Kráml Dávid. Porkoláb Eszter dietetikus, a receptúra megalkotója, Kráml Dávid a grafika, design megalkotója. Közlésük szerint a Hester’s Life gyakorlatilag mentes granolákat gyárt. A termékekben se hozzáadott cukor, se glutén, se szója, se tej, se színezék, se tartósítószer nincs.

A magyar márka a hozzáadott cukor- és gluténmentes granoláit most egyedi, téli hangulatú csomagolásba borította és karácsonyi ízekkel jelentkezik. Adventi üzenetük a következő: „Idén érkezz meg lélekben is az ünnepekre és ébredj tudatára újra, miről szól valójában a karácsony!” Az öt új íz öt egyedi designcsomagolása egy-egy téli mesét mond el.

Bár a márka csomagolásait alapesetben az egyik alapító, az egyébként art director Kráml Dávid készíti, a mostani alkalomra felkérték a magyar Faraway Design stúdiót, hogy rajzoljanak ötféle telet, azok karaktereivel, színeivel és történeteivel. Figyeltek a fenntarthatóságra is, a karácsonyi egyedi csomagolás teljesen újrahasznosítható, szelektíven gyűjthető.

Alkotók

Márka: Hester’s Life

Márka és termék alkotók: Porkoláb Eszter, Kráml Dávid

Kommunikációs csapat: Szabó Fanny Bella, Ispán Boglárka

Csomagolás grafika készítői: Faraway Design

Fotók: Balogh Kata

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés