hirdetés
hirdetés
hirdetés

Látványos csomagolással jön a fenntartható szuperreggeli

A Hester’s Life egy mostanában felkapottá vált szuperreggeli fajta, a granola hazai gyártója. A magyar cég decemberben egy karácsonyi limitált kiadású termékcsomaggal jött ki a piacra, mellyel céljuk, hogy arra buzdítsák vásárlóikat, hogy lassítsanak le, legyenek jelen tudatosan az életükben és ajándékozzanak okosan. Erről a márka sajtóanyagából tájékozódtunk.

hirdetés

A Hester’s Life-ot 2016-ban alapította Porkoláb Eszter és Kráml Dávid. Porkoláb Eszter dietetikus, a receptúra megalkotója, Kráml Dávid a grafika, design megalkotója. Közlésük szerint a Hester’s Life gyakorlatilag mentes granolákat gyárt. A termékekben se hozzáadott cukor, se glutén, se szója, se tej, se színezék, se tartósítószer nincs.

A magyar márka a hozzáadott cukor- és gluténmentes granoláit most egyedi, téli hangulatú csomagolásba borította és karácsonyi ízekkel jelentkezik. Adventi üzenetük a következő: „Idén érkezz meg lélekben is az ünnepekre és ébredj tudatára újra, miről szól valójában a karácsony!” Az öt új íz öt egyedi designcsomagolása egy-egy téli mesét mond el.

Bár a márka csomagolásait alapesetben az egyik alapító, az egyébként art director Kráml Dávid készíti, a mostani alkalomra felkérték a magyar Faraway Design stúdiót, hogy rajzoljanak ötféle telet, azok karaktereivel, színeivel és történeteivel. Figyeltek a fenntarthatóságra is, a karácsonyi egyedi csomagolás teljesen újrahasznosítható, szelektíven gyűjthető.

Alkotók

Márka: Hester’s Life

Márka és termék alkotók: Porkoláb Eszter, Kráml Dávid

Kommunikációs csapat: Szabó Fanny Bella, Ispán Boglárka

Csomagolás grafika készítői: Faraway Design

Fotók: Balogh Kata

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés