hirdetés
hirdetés
hirdetés

Látványos csomagolással jön a fenntartható szuperreggeli

A Hester’s Life egy mostanában felkapottá vált szuperreggeli fajta, a granola hazai gyártója. A magyar cég decemberben egy karácsonyi limitált kiadású termékcsomaggal jött ki a piacra, mellyel céljuk, hogy arra buzdítsák vásárlóikat, hogy lassítsanak le, legyenek jelen tudatosan az életükben és ajándékozzanak okosan. Erről a márka sajtóanyagából tájékozódtunk.

hirdetés

A Hester’s Life-ot 2016-ban alapította Porkoláb Eszter és Kráml Dávid. Porkoláb Eszter dietetikus, a receptúra megalkotója, Kráml Dávid a grafika, design megalkotója. Közlésük szerint a Hester’s Life gyakorlatilag mentes granolákat gyárt. A termékekben se hozzáadott cukor, se glutén, se szója, se tej, se színezék, se tartósítószer nincs.

A magyar márka a hozzáadott cukor- és gluténmentes granoláit most egyedi, téli hangulatú csomagolásba borította és karácsonyi ízekkel jelentkezik. Adventi üzenetük a következő: „Idén érkezz meg lélekben is az ünnepekre és ébredj tudatára újra, miről szól valójában a karácsony!” Az öt új íz öt egyedi designcsomagolása egy-egy téli mesét mond el.

Bár a márka csomagolásait alapesetben az egyik alapító, az egyébként art director Kráml Dávid készíti, a mostani alkalomra felkérték a magyar Faraway Design stúdiót, hogy rajzoljanak ötféle telet, azok karaktereivel, színeivel és történeteivel. Figyeltek a fenntarthatóságra is, a karácsonyi egyedi csomagolás teljesen újrahasznosítható, szelektíven gyűjthető.

Alkotók

Márka: Hester’s Life

Márka és termék alkotók: Porkoláb Eszter, Kráml Dávid

Kommunikációs csapat: Szabó Fanny Bella, Ispán Boglárka

Csomagolás grafika készítői: Faraway Design

Fotók: Balogh Kata

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés