Látott már a big datáról raphimnuszt?
A Viacom reklámját The Fat Jewish adja elő.
Eljött az a pillanat, amikor a világ egyik legnagyobb médiavállalata, a Viacom felkéri a The Fat Jewish művésznéven futó Josh Ostrovskyt és haverját, Todrick Hall-t, hogy írjanak egy rapszámot a big datáról. Ráadásul a klipben szerepel Kern Schireson, a Viacom adatokért felelős alelnöke is, bár ő sajnos nem rappel és nem énekel. A szám arról szól, hogy a Viacom mennyi adattal rendelkezik a fogyasztókról, ezekből milyen elemzéseket tudnak végezni és mikre tudják használni, a célcsoport pedig a Viacom partnereinek vezetői. Jó, nem?
"I know you're struggling, I can feel your pain/Your profits they be falling, and circling the drain/You're selling beer to babies, diapers to teens/You barely even know what you customers need."
és
"Maybe you should check what kind of data your usin'/And whether it illuminates what everybody is choosin'/for their cars, their clothes and telephonic devices/Yeah, that would be priceless."