hirdetés
hirdetés
hirdetés

Látogatói rekord a Femina női portálon

Tovább erősíti pozícióját a Femina. Igényes, informatív tartalmának és innovatív szolgáltatásainak köszönhetően 2009. januárjában 7 alkalommal lépte túl a napi átlag 100 000 egyedi látogatószámot Magyarország második leglátogatottabb női portálja.
hirdetés

Tovább erősíti pozícióját és látogatói számát a femina.hu. 2008-ban – az előző évhez képest - több mint 40 000 egyedi látogatóval (forrás: Medián Webaudit, 2008) növelte olvasói táborát Magyarország második leglátogatottabb női portálja.

 A 2009-es év sokak számára nehezen indult, azonban a Femina 2009. február 2-án újabb látogatói rekordot ért el a Medián Webaudit mérése alapján: több mint 113 000 egyedi látogató volt kíváncsi az oldalon megjelenő tartalomra. A Femina 2009. január hónapban 7 alkalommal lépte túl a napi 100 000 egyedi látogatószámot, munkanapokon pedig napi átlag 95 000 egyedi látogató kereste fel a portált.



Az oldal szerkesztősége határozott koncepciót követ: napi 15 cikkel frissül, mindig naprakész, aktuális témákat dolgoz fel, és segíti a 18-39 éves városi nők mindennapjait. Legyen szó szépségápolásról, fogyókúráról, egészségről, párkapcsolati kérdésekről vagy éppen a nemzetközi sztárvilágban történtekről, mindenki megtalálja az őt érdeklő, friss és informatív tartalmat. A Femina vezetősége szerint mindezek mellett a folyamatosan bővülő innovatív szolgáltatásoknak - személyre szabott horoszkópelemzés, online frizurapróba, online sztriptíztanfolyam, ingyenes életmódprogramok - is köszönheti a portál látogatószámának folyamatos emelkedését.

2008-ban a weboldal bizonyított a hirdetői oldal felé is, számtalan sikeres, egyedi kampányt biztosított a megrendelő partnerek számára. A hatékony kreatív megoldásokat felvonultató Feminát felüdülésnek érzik a hirdetők, hiszen több olyan megjelenési lehetőséget is kínál, amely megkülönbözteti a piaci versenytársaktól.

A szerkesztőség idén több tartalmi és szolgáltatásbeli fejlesztésre készül.

Év végére szeretnék elérni az átlag 120 000 egyedi látogatót naponta.
 

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés