hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lassú pillanatok vs. turbómotor a Suzuki új reklámjában

A Labowsky jegyzi az új szpotot, Dobos Tamás az operatőr. Összefoglaljuk a kampánybejelentőt. 

hirdetés

"Hogyan reklámozzunk egy olyan dolgot, ami a szem elől el van rejtve? Ráadásul olyat, amit mindenki ismer, működéséhez mégis csak kevesen értenek, például egy motort?" - volt a kampány kiinduló kérdése, amire a Labowksy a következő kreatív koncepcióval érkezett:

"A mindennapi életben akadnak ugyanis olyan lassú, hosszantartó szituációk, amelyeket fel szeretnénk pörgetni. Ilyen helyzet például, amikor ácsorgunk a kínos lassúsággal haladó liftben, várakozunk a hosszú sorban, unjuk már a véget nem érő munkanapot. Ezek a hétköznapjainkban előforduló lassú pillanatok éles kontrasztban állnak a BoosterJet motorral ellátott Suzuki modellek nyújtotta dinamizmussal, az izgalmas vezetési élménnyel. Hiszen ott, a volán mögött a BoosterJetnek köszönhetően végre érezhető a lendület, kezünkbe vehetjük az irányítást, élvezhetjük az erőteljes meghajtást. A Labowsky ezt a kontrasztot igyekezett megmutatni legújabb reklámfilmjében" - írják.

A termék
A BoosterJet egy saját, a Suzuki által kifejlesztett, közvetlen befecskendezésű benzinmotor, ismertebb néven turbómotor. A szívómotorokhoz képest nagyobb teljesítménnyel rendelkezik, ráadásul környezetbarátabb, megbízhatóság szempontból ugyanúgy megállja a helyét - derül ki a közleményből.

Ez a key visual:

 A kampányt lebonyolító Labowsky Sébastien Praznoczyt választotta rendezőnek. Operatőrnek Dobos Tamást (többek között “A Nibelung-lakópark”) sikerült megnyerni, a gyártásért pedig a Melvin Productions felelt. A reklámfilmet további online és offline kampányelemek kísérik.

Íme a reklám:

Készült egy werkfilm is:

Alkotók listája
Megbízói oldal

Megbízó: Magyar Suzuki Zrt.
Kereskedelmi igazgató: Tóth Péter
Marketingvezető: Hársfalvi János
Marketing koordinátor: Szabó Tamás

Ügynökségek

Reklámügynökség: Labowsky Kft.
Kreatívigazgató: Kismarty-Lechner Balázs
Account Director: Endrődi Edit
Account: Stuhl Ágnes
Head of art: Temesi Zsolt
Copywriter: Weil Liza
Médiaügynökség: ArtMedia
Médiastratégia: Hajdú Imre
Produkció: Melvin Productions
Rendező: Sébastien Praznoczy
Operatőr: Dobos Tamás
Producer: Ráday Péter
Gyártásvezető: Varga Máté

Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés