Lassan klóntablettel is növelhető mobilunk kijelzője

Ha a telefonok kérhetnének maguknak egy második életet, sokan közülük könyvméretű kijelzővel reinkarnálódnának újra – valami ilyesmire gondolhatott a Superscreen feltalálója, aki egy új és jóval nagyobb testet adott mobilja kijelzőjének, hogy aztán a világ legolcsóbb tükörtabletjének nevezze azt. 

A Superscreen leszámol azzal a szükséglettel, amit eddig csak egy tablet oldott meg, ha hat hüvelyknél nagyobb kijelzőjű okoseszközre vágytunk – utal cikkében a TechnoBuffalo magazin leginkább az eszköz 99 dolláros (28 000 forintos) árára, ami nagyjából fele annyiba kerül, mint ma egy középkategóriás tablet. Persze nem ez az egyetlen előnye. Mert hát minek adnánk ki pénzt egy táblagépért a nagyobb kijelzős élmény miatt, ha egy olcsóbb verzióját ma már a mobilunkra is csatlakoztatjuk, annak tartalmát pedig átvetíthetjük, és a funkcióit is rajta kezelhetjük.

A Superscreen ugyanis teljes egészében letükrözi mindazt, amit a mobilunkon csinálunk. Mindössze egy alkalmazást kell letölteni a két eszköz szinkronizálásához. Onnantól kezdve aztán nem kell többet zoomolni, nagyítani, a klóntablet kijelzője a mobiltelefonhoz képest háromszor, négyszer nagyobb méretben, Full HD minőségben jeleníti meg annak tartalmát, miközben minden érintőképernyős mozdulatot visszatükröz.

Az előlapi és hátoldali kamerája mellett sztereó hangszóróval szerelték fel, a vezetékes füleshez jack-, minden máshoz USB-csatlakozást és bluetooth-támogatást kapott. Az adatátvitelről nem sokat tudni, de internet például egyáltalán nem kell hozzá, az eszköz fantázia nevén szabadalmaztatott hálózati kapcsolat biztosítja az adatátvitelt nagyjából 30 méteres távolságon belül. De ugyanúgy feltölthetők rá alkalmazások, használható külső tárhelyként is fotóalbumok számára, és persze méretéből adódóan bármely csúcstelefonnál nagyobb mozizós és játékélményt nyújt. És bár így tényleg két kütyü merül egyszerre, a saját 6000 mAh-s akkumulátorával működő Superscreen 12 órás időtartam alatt állítólag 70 százalékkal kevesebb energiát használ, mintha a mobilunkat nyomkodnánk.

Az ötlet gazdája egyébként Brent Morgan, egy fiatal kaliforniai feltaláló, aki számos sikeres, többek között orvostechnológiai és digitális sporteszközt szabadalmaztatott már, és aki ezúttal egy online gyűjtőkampányban akarta tesztelni, hogy van-e egyáltalán igény a következő találmányára. A választ fél napon belül megkapta. Pontosabban hét óra alatt gyűlt ugyanis össze az első darabok gyártásához szükséges ötvenezer dollár, három hét alatt pedig az 1,7 milliót is meghaladta a felajánlások összege. A kampány pedig még javában tart. A tervek szerint az okostelefonokat tabletté alakító Superscreen decemberben kerülhet először az üzletekbe.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók