Lassan klóntablettel is növelhető mobilunk kijelzője

Ha a telefonok kérhetnének maguknak egy második életet, sokan közülük könyvméretű kijelzővel reinkarnálódnának újra – valami ilyesmire gondolhatott a Superscreen feltalálója, aki egy új és jóval nagyobb testet adott mobilja kijelzőjének, hogy aztán a világ legolcsóbb tükörtabletjének nevezze azt. 

A Superscreen leszámol azzal a szükséglettel, amit eddig csak egy tablet oldott meg, ha hat hüvelyknél nagyobb kijelzőjű okoseszközre vágytunk – utal cikkében a TechnoBuffalo magazin leginkább az eszköz 99 dolláros (28 000 forintos) árára, ami nagyjából fele annyiba kerül, mint ma egy középkategóriás tablet. Persze nem ez az egyetlen előnye. Mert hát minek adnánk ki pénzt egy táblagépért a nagyobb kijelzős élmény miatt, ha egy olcsóbb verzióját ma már a mobilunkra is csatlakoztatjuk, annak tartalmát pedig átvetíthetjük, és a funkcióit is rajta kezelhetjük.

A Superscreen ugyanis teljes egészében letükrözi mindazt, amit a mobilunkon csinálunk. Mindössze egy alkalmazást kell letölteni a két eszköz szinkronizálásához. Onnantól kezdve aztán nem kell többet zoomolni, nagyítani, a klóntablet kijelzője a mobiltelefonhoz képest háromszor, négyszer nagyobb méretben, Full HD minőségben jeleníti meg annak tartalmát, miközben minden érintőképernyős mozdulatot visszatükröz.

Az előlapi és hátoldali kamerája mellett sztereó hangszóróval szerelték fel, a vezetékes füleshez jack-, minden máshoz USB-csatlakozást és bluetooth-támogatást kapott. Az adatátvitelről nem sokat tudni, de internet például egyáltalán nem kell hozzá, az eszköz fantázia nevén szabadalmaztatott hálózati kapcsolat biztosítja az adatátvitelt nagyjából 30 méteres távolságon belül. De ugyanúgy feltölthetők rá alkalmazások, használható külső tárhelyként is fotóalbumok számára, és persze méretéből adódóan bármely csúcstelefonnál nagyobb mozizós és játékélményt nyújt. És bár így tényleg két kütyü merül egyszerre, a saját 6000 mAh-s akkumulátorával működő Superscreen 12 órás időtartam alatt állítólag 70 százalékkal kevesebb energiát használ, mintha a mobilunkat nyomkodnánk.

Az ötlet gazdája egyébként Brent Morgan, egy fiatal kaliforniai feltaláló, aki számos sikeres, többek között orvostechnológiai és digitális sporteszközt szabadalmaztatott már, és aki ezúttal egy online gyűjtőkampányban akarta tesztelni, hogy van-e egyáltalán igény a következő találmányára. A választ fél napon belül megkapta. Pontosabban hét óra alatt gyűlt ugyanis össze az első darabok gyártásához szükséges ötvenezer dollár, három hét alatt pedig az 1,7 milliót is meghaladta a felajánlások összege. A kampány pedig még javában tart. A tervek szerint az okostelefonokat tabletté alakító Superscreen decemberben kerülhet először az üzletekbe.

A sorozatot a Telenor támogatja.

 

 

(forrás: Kreatív Online)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.