hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lángoló izé

Hirtelen két ingyenes zenei újság is lett a magyar piacon: a stáb nagyja ellentétek miatt kiszállt a – továbbra is működő – New Noise magazinból, és új lapot alapított. Mivel nagyrészt ők írják a Lángoló Gitárok blogot is, kézenfekvő döntés volt az újságot is ugyanúgy hívni, ha már van egy bevezetett, az Index összehasonlíthatalan felhajtóerejével ismertté tett márkájuk. Ez kiváló döntés, de ezen kívül minden más érthetetlen a magazinnal kapcsolatban.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés