hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lángokádó luxusfáklyák és megfejtések Cannes-ban

A Twitter mint az emberiség győzelme, fiesztahangulat a megnyitón magyarok nélkül is. Összefoglaló a cannes-i reklámfesztivál eddigi vonal alatti és vonal feletti történéseiről a Kreatív tudósítóitól.
hirdetés

„A Twitter nem a technológia, hanem az emberiség győzelme” - ezt a kissé nagyravágyó és magabiztos kijelentést igyekezett alátámasztani előadásában Biz Stone, a Twitter társ-alapítója. Az előadás nem volt mentes a konferenciákon szokásos önajnározástól, ugyanakkor üdítő volt a cég újdonsága, lendülete és az előadó közvetlen egyetemista stílusa. Elsőre talán nem teljesen egyértelmű, hogy hogyan tudják a cégek és a nagyvállalatok kihasználni ezt a nálunk még teljesen újdonságnak számító új kommunikációs és információs network-öt - erről és más felhasználási módról bővebben a Szívlapáton.

Az ex-Soprano’s színész Steven van Zandt-t kiadótulajdonost, rockzenészt Tim Mellors, a Grey Worldwide globális kreatívigazgatója kérdezte a pályafutásáról, zenészi karrierjéről, reklámzene-ambícióiról. A választ és az alkotó számos zavarba ejtő zenei felfedezettjének videoklipjét megtekintheti itt.

A nyitógálán nyoma sem volt a gazdasági depressziónak, a hangulat gyorsan a tetőfokára hágott, ebben nagy szerepe volt a helyszín pálmafás atmoszférájának, az ügyes lemezlovasnak és a partiközönségnek. Részletes élménybeszámoló szintén a Kreatív blogján.

És hogy miért lenne jó, ha több magyar venne részt egy ilyen nemzetközi eseményen? Arról itt egy eszmefuttatás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés