hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lángokádó luxusfáklyák és megfejtések Cannes-ban

A Twitter mint az emberiség győzelme, fiesztahangulat a megnyitón magyarok nélkül is. Összefoglaló a cannes-i reklámfesztivál eddigi vonal alatti és vonal feletti történéseiről a Kreatív tudósítóitól.
hirdetés

„A Twitter nem a technológia, hanem az emberiség győzelme” - ezt a kissé nagyravágyó és magabiztos kijelentést igyekezett alátámasztani előadásában Biz Stone, a Twitter társ-alapítója. Az előadás nem volt mentes a konferenciákon szokásos önajnározástól, ugyanakkor üdítő volt a cég újdonsága, lendülete és az előadó közvetlen egyetemista stílusa. Elsőre talán nem teljesen egyértelmű, hogy hogyan tudják a cégek és a nagyvállalatok kihasználni ezt a nálunk még teljesen újdonságnak számító új kommunikációs és információs network-öt - erről és más felhasználási módról bővebben a Szívlapáton.

Az ex-Soprano’s színész Steven van Zandt-t kiadótulajdonost, rockzenészt Tim Mellors, a Grey Worldwide globális kreatívigazgatója kérdezte a pályafutásáról, zenészi karrierjéről, reklámzene-ambícióiról. A választ és az alkotó számos zavarba ejtő zenei felfedezettjének videoklipjét megtekintheti itt.

A nyitógálán nyoma sem volt a gazdasági depressziónak, a hangulat gyorsan a tetőfokára hágott, ebben nagy szerepe volt a helyszín pálmafás atmoszférájának, az ügyes lemezlovasnak és a partiközönségnek. Részletes élménybeszámoló szintén a Kreatív blogján.

És hogy miért lenne jó, ha több magyar venne részt egy ilyen nemzetközi eseményen? Arról itt egy eszmefuttatás.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés