hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lakodalmas reklám és protézisgyártás

Kaszás György a kalimpáló teknősről, Tamás Pál a mozgássérült társadalomról beszélt, Sas István legszomorúbb előadását tartotta meg. Tudósítás.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

A posztot 2019 végétől Nád-Kántor Marianna tölti be.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves István,
Egyáltalán nem csodálkozom azon, hogy a közönség nem ügynökségi és a médiában dolgozó emberekből állt. Ők ugyanis nyilván a munkahelyükön voltak és dolgoztak.
Sajnos az előadásodban taglalt válság abban is megnyilvánul, hogy az embereknek nincsen idejük elmenni ilyen eseményekre. Illetve csak arra van, amiből közvetlen üzleti
haszon származik. Kár, hogy így van, de akkor is a tény. Ha választani kell egy vezetőnek, hogy arról hallgasson előadást, hogy mekkora szarban vagyunk, vagy menjen el
üzletet szerezni, akkor egyértelmű a döntése. Ez inkább egy diákrendezvény, ez a program pedig szerintem nekik nem hasznos. Vagy legalább is nem volt szerencsés
szegényeket ezzel traktálni. Ez persze nem a Ti hibátok, akik előadtatok, hiszen ti elvégeztétek a feladatot, a felkérésnek megfelelően, sőt kiválóan.
Ami a szégyenkezést és a Kreatív szerepét illeti. Mi elsősorban oktatással, információ átadással és szórakoztatással járulunk hozzá a szakma életéhez. Azzal a
temérdek tartalommal, amit előállítunk, és amit Te is olvasol és használsz. Például az előadásod egy része is a mi cikkeinkre épült. Mi tártuk fel részletesen a
közterületi reklámpénzek aránytalan elköltését, a diagram, amit kivetítettél Bátorfy Attila munkája. A reklámszakmában dolgozók attitűdjeiről szóló kutatást is
mi csináltattuk, mi állítottuk össze a kérdőívet, amit az Ipsos lekérdezett, nálunk jelent meg hat részben és egy külön mellékletként még 2009-ben. A reklám és
médiaiparban dolgozók általános elégedettségére vonatkozó adatokat 2010-ben Szalai Balázs kollégám kérte el Hewitt Legjobb munkahelyes kutatásából. Ezeket csak
azért írom le, mert az előadásban sehol nem láttam vagy hallottam, hogy megjelölted volna a forrást, míg más adatoknál ott volt a slide alján. Nyilván ezzel az
aprósággal nem kerestelek volna meg, de ha már szóba hoztad a dolgot, gondoltam szólok.
És még egy dolgot felvetettél. A Reklám, vagy amit akartok könyvről szóló beszámolót. A szeptemberi Kreatívban, a 13. oldalon van.
#
Kedves Román Balázs!
Egyszer már el kellene gondolkoznia a Kreatívnak és örömteljesen fikázó munkatársainak, hogy ők vajon miként járulnak hozzá a szakma valóban szomorú válságához.
Többek közt az ilyen pökhendi és pimasz megjegyzésekkel, hogy "jobb volt kint lenni az aluljáróbűzben". Magam nem "mindenféle" válságról beszéltem, hanem például a
reklámszakma önértékelési válságáról, ami a Szonda felmérése alapján mutatta, hogy "a reklámszakmában dolgozni büszkeségre ad okot" állítással a szakmában
dolgozók 1 (azaz egy) százaléka értett egyet! No vajon miért? Meg arról, hogy a "Reklám, vagy amit akartok" c. könyvet, (amiről itt éppen szó volt), és amibe a magyar
közélet húsz kiválósága írt ezekről a problémákról, gyakorlatilag senki nem olvasta! No miért is tette volna, hiszen a Kreatívban erről a könyvről még egy szó nem
jelent meg! Igen derék ez a hozzáállás, hogy a Konferenciától távolmaradás okainak feltárása helyett azt az üzenetet tolmácsoljátok innen a még szerencsétlenül
próbálkozók utolsó hídfőállásáról, hogy "jobb volt kint az aluljáróbűzben". Szégyelljétel magatokat! Sas István
hirdetés

Az idén 30. évfolyamába lépett lap súlyos anyagi gondokkal küzd.

2016-17-ben tévesztették meg a fogyasztókat akciós készülékajánlataikkal. A Telekom nem ismeri el a jogsértést.

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés