hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lakodalmas reklám és protézisgyártás

Kaszás György a kalimpáló teknősről, Tamás Pál a mozgássérült társadalomról beszélt, Sas István legszomorúbb előadását tartotta meg. Tudósítás.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Mito Performanece üzletága felel a Nokia teljeskörű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

A Gemius kutatása szerint az egész hónapban egyenletesen magas volt a reklámköltés a retail és a telco-cégeknél.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves István,
Egyáltalán nem csodálkozom azon, hogy a közönség nem ügynökségi és a médiában dolgozó emberekből állt. Ők ugyanis nyilván a munkahelyükön voltak és dolgoztak.
Sajnos az előadásodban taglalt válság abban is megnyilvánul, hogy az embereknek nincsen idejük elmenni ilyen eseményekre. Illetve csak arra van, amiből közvetlen üzleti
haszon származik. Kár, hogy így van, de akkor is a tény. Ha választani kell egy vezetőnek, hogy arról hallgasson előadást, hogy mekkora szarban vagyunk, vagy menjen el
üzletet szerezni, akkor egyértelmű a döntése. Ez inkább egy diákrendezvény, ez a program pedig szerintem nekik nem hasznos. Vagy legalább is nem volt szerencsés
szegényeket ezzel traktálni. Ez persze nem a Ti hibátok, akik előadtatok, hiszen ti elvégeztétek a feladatot, a felkérésnek megfelelően, sőt kiválóan.
Ami a szégyenkezést és a Kreatív szerepét illeti. Mi elsősorban oktatással, információ átadással és szórakoztatással járulunk hozzá a szakma életéhez. Azzal a
temérdek tartalommal, amit előállítunk, és amit Te is olvasol és használsz. Például az előadásod egy része is a mi cikkeinkre épült. Mi tártuk fel részletesen a
közterületi reklámpénzek aránytalan elköltését, a diagram, amit kivetítettél Bátorfy Attila munkája. A reklámszakmában dolgozók attitűdjeiről szóló kutatást is
mi csináltattuk, mi állítottuk össze a kérdőívet, amit az Ipsos lekérdezett, nálunk jelent meg hat részben és egy külön mellékletként még 2009-ben. A reklám és
médiaiparban dolgozók általános elégedettségére vonatkozó adatokat 2010-ben Szalai Balázs kollégám kérte el Hewitt Legjobb munkahelyes kutatásából. Ezeket csak
azért írom le, mert az előadásban sehol nem láttam vagy hallottam, hogy megjelölted volna a forrást, míg más adatoknál ott volt a slide alján. Nyilván ezzel az
aprósággal nem kerestelek volna meg, de ha már szóba hoztad a dolgot, gondoltam szólok.
És még egy dolgot felvetettél. A Reklám, vagy amit akartok könyvről szóló beszámolót. A szeptemberi Kreatívban, a 13. oldalon van.
#
Kedves Román Balázs!
Egyszer már el kellene gondolkoznia a Kreatívnak és örömteljesen fikázó munkatársainak, hogy ők vajon miként járulnak hozzá a szakma valóban szomorú válságához.
Többek közt az ilyen pökhendi és pimasz megjegyzésekkel, hogy "jobb volt kint lenni az aluljáróbűzben". Magam nem "mindenféle" válságról beszéltem, hanem például a
reklámszakma önértékelési válságáról, ami a Szonda felmérése alapján mutatta, hogy "a reklámszakmában dolgozni büszkeségre ad okot" állítással a szakmában
dolgozók 1 (azaz egy) százaléka értett egyet! No vajon miért? Meg arról, hogy a "Reklám, vagy amit akartok" c. könyvet, (amiről itt éppen szó volt), és amibe a magyar
közélet húsz kiválósága írt ezekről a problémákról, gyakorlatilag senki nem olvasta! No miért is tette volna, hiszen a Kreatívban erről a könyvről még egy szó nem
jelent meg! Igen derék ez a hozzáállás, hogy a Konferenciától távolmaradás okainak feltárása helyett azt az üzenetet tolmácsoljátok innen a még szerencsétlenül
próbálkozók utolsó hídfőállásáról, hogy "jobb volt kint az aluljáróbűzben". Szégyelljétel magatokat! Sas István
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés