hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lakodalmas reklám és protézisgyártás

Kaszás György a kalimpáló teknősről, Tamás Pál a mozgássérült társadalomról beszélt, Sas István legszomorúbb előadását tartotta meg. Tudósítás.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Újra slágert csinált egy videó a Dreams-ből.

Jöhet egy kupica a Borzongásaimból?

Módosul a logó, és új formát kaptak az elválasztó elemek is.

Különdíjat kapott az Index Iskolatévé projektje is a Hégető Honorka-díjátadón.

Demográfiai és keresztfogyasztási adatok is elérhetővá válnak az új rendszerben.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kedves István,
Egyáltalán nem csodálkozom azon, hogy a közönség nem ügynökségi és a médiában dolgozó emberekből állt. Ők ugyanis nyilván a munkahelyükön voltak és dolgoztak.
Sajnos az előadásodban taglalt válság abban is megnyilvánul, hogy az embereknek nincsen idejük elmenni ilyen eseményekre. Illetve csak arra van, amiből közvetlen üzleti
haszon származik. Kár, hogy így van, de akkor is a tény. Ha választani kell egy vezetőnek, hogy arról hallgasson előadást, hogy mekkora szarban vagyunk, vagy menjen el
üzletet szerezni, akkor egyértelmű a döntése. Ez inkább egy diákrendezvény, ez a program pedig szerintem nekik nem hasznos. Vagy legalább is nem volt szerencsés
szegényeket ezzel traktálni. Ez persze nem a Ti hibátok, akik előadtatok, hiszen ti elvégeztétek a feladatot, a felkérésnek megfelelően, sőt kiválóan.
Ami a szégyenkezést és a Kreatív szerepét illeti. Mi elsősorban oktatással, információ átadással és szórakoztatással járulunk hozzá a szakma életéhez. Azzal a
temérdek tartalommal, amit előállítunk, és amit Te is olvasol és használsz. Például az előadásod egy része is a mi cikkeinkre épült. Mi tártuk fel részletesen a
közterületi reklámpénzek aránytalan elköltését, a diagram, amit kivetítettél Bátorfy Attila munkája. A reklámszakmában dolgozók attitűdjeiről szóló kutatást is
mi csináltattuk, mi állítottuk össze a kérdőívet, amit az Ipsos lekérdezett, nálunk jelent meg hat részben és egy külön mellékletként még 2009-ben. A reklám és
médiaiparban dolgozók általános elégedettségére vonatkozó adatokat 2010-ben Szalai Balázs kollégám kérte el Hewitt Legjobb munkahelyes kutatásából. Ezeket csak
azért írom le, mert az előadásban sehol nem láttam vagy hallottam, hogy megjelölted volna a forrást, míg más adatoknál ott volt a slide alján. Nyilván ezzel az
aprósággal nem kerestelek volna meg, de ha már szóba hoztad a dolgot, gondoltam szólok.
És még egy dolgot felvetettél. A Reklám, vagy amit akartok könyvről szóló beszámolót. A szeptemberi Kreatívban, a 13. oldalon van.
#
Kedves Román Balázs!
Egyszer már el kellene gondolkoznia a Kreatívnak és örömteljesen fikázó munkatársainak, hogy ők vajon miként járulnak hozzá a szakma valóban szomorú válságához.
Többek közt az ilyen pökhendi és pimasz megjegyzésekkel, hogy "jobb volt kint lenni az aluljáróbűzben". Magam nem "mindenféle" válságról beszéltem, hanem például a
reklámszakma önértékelési válságáról, ami a Szonda felmérése alapján mutatta, hogy "a reklámszakmában dolgozni büszkeségre ad okot" állítással a szakmában
dolgozók 1 (azaz egy) százaléka értett egyet! No vajon miért? Meg arról, hogy a "Reklám, vagy amit akartok" c. könyvet, (amiről itt éppen szó volt), és amibe a magyar
közélet húsz kiválósága írt ezekről a problémákról, gyakorlatilag senki nem olvasta! No miért is tette volna, hiszen a Kreatívban erről a könyvről még egy szó nem
jelent meg! Igen derék ez a hozzáállás, hogy a Konferenciától távolmaradás okainak feltárása helyett azt az üzenetet tolmácsoljátok innen a még szerencsétlenül
próbálkozók utolsó hídfőállásáról, hogy "jobb volt kint az aluljáróbűzben". Szégyelljétel magatokat! Sas István
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés