hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lakinger József elhagyja a Sony Pictures Television Networksöt

A regionális márkaigazgató rendes munkavállalói felmondással távozik, területét szeptember 15-ig irányítja.

 

hirdetés

Lakinger József az SPTN csatorna portfóliójának teljes márkakommunikációjáért felelt a közép-európai régióban. Nevéhez fűződik több díjnyertes (Promax és Effie díjas) régiós kommunikációs kampány, az AXN újramárkázása, valamint az AXN Black és White újrapozícionálása Sony csatornákként. A tavalyi Mediadesign versenyünkön az AXN 2015-ös őszi Star Wars kampánya nyert egy ezüstöt. 

A távozó márkaigazgató az SPTN CE-hez a Viacom International Media Networkstől érkezett, ahol a kelet-európai régió marketing, kommunikációs és kreatív igazgatói pozíciója mellett a régiós Nickelodeon márkafejlesztési igazgatói posztot is betöltötte. Korábban az Allegro Group e-kereskedelmi vállalat portfolióért felelős marketing igazgatója volt.

Lakinger József távozását követően további intézkedésig a marketing, PR, digitális, kutatási és kreatív osztályok munkáját az egyes területek vezetői irányítják - írják a közleményben.

Két éve a Kreatív nagyinterjút készített a távozó márkaigazgatóval, míg 2014-ben azt is megosztotta velünk, hogy merre-hogy szeret kikapcsolódni

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés