hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magazinpiac 2008

Lakberendezési és dizájn lapok: az olvasottság csökkent, a bevétel maradt

Mi történt a magazinpiacon 2008-ban? Ezt járja körül a Kreatív magazin májusi számában megjelent összeállítás, amit részletekben közlünk, ezúttal a lakberendezési és dizájnlapok, valamint az ismeretterjesztő lapok kerülnek sorra.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Hosszú évek helyett a nagy stúdiók már inkább csak néhány hónapra koncentrálnak filmjeik felvezetésekor.

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Pultos, DJ, telefonközpontos, taxis és mentős az „Az Éjszaka Hősei”.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Gabi57: Azok a lapok szerepelnek az összesítésben, amikhez rendelkezésre álltak adatok. Egy ilyen összeállításban természetesen nem tisztünk megítélni az egyes
kiadványok szakmai színvonalát.
interimman: a TNS MI listaáron számol, és az NG-nél ez ennyi volt. A Galaktika sci-fi magazin, véleményünk szerint nem tartozik ebbe a lapkategóriába.
#
Azt 400 M hirdetés hirdetési bevételt azért megnézném. a NG- nél........
Hiányoltam a Galaktika magazint, a friss Nemzeti Médiaanalízisben benne vannak.
És még sokan mások.
#
Az RF-Hobbynak van egy Látkép c. ismeretterjesztőnek titulált bulvárkiadása is...
#
Bár hirdetéseket minimális számban közölnek, de az ismeretterjesztő lapok piacának elemzésekor nem hagyható ki a Természet Világa és az Élet és Tudomány sem. Még
akkor sem, ha esetleg ez a két lap rövidesen becsődöl...
Ami a 3.évezredet illeti, annak az ismeretterjesztéshez nem sok köze van... Hihetetlenül rossz a vélemény a lap szakmai szinvonaláról, információinak
hitelességéről... Szóval összevetni a NatGeo-val, az kb. olyan, mintha a Népszabit a Borssal elemeznék egy kategóriában... Újra kéne irni ezt a részt, kedves
kutatók...

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés