hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magazinpiac 2008

Lakberendezési és dizájn lapok: az olvasottság csökkent, a bevétel maradt

Mi történt a magazinpiacon 2008-ban? Ezt járja körül a Kreatív magazin májusi számában megjelent összeállítás, amit részletekben közlünk, ezúttal a lakberendezési és dizájnlapok, valamint az ismeretterjesztő lapok kerülnek sorra.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Gabi57: Azok a lapok szerepelnek az összesítésben, amikhez rendelkezésre álltak adatok. Egy ilyen összeállításban természetesen nem tisztünk megítélni az egyes
kiadványok szakmai színvonalát.
interimman: a TNS MI listaáron számol, és az NG-nél ez ennyi volt. A Galaktika sci-fi magazin, véleményünk szerint nem tartozik ebbe a lapkategóriába.
#
Azt 400 M hirdetés hirdetési bevételt azért megnézném. a NG- nél........
Hiányoltam a Galaktika magazint, a friss Nemzeti Médiaanalízisben benne vannak.
És még sokan mások.
#
Az RF-Hobbynak van egy Látkép c. ismeretterjesztőnek titulált bulvárkiadása is...
#
Bár hirdetéseket minimális számban közölnek, de az ismeretterjesztő lapok piacának elemzésekor nem hagyható ki a Természet Világa és az Élet és Tudomány sem. Még
akkor sem, ha esetleg ez a két lap rövidesen becsődöl...
Ami a 3.évezredet illeti, annak az ismeretterjesztéshez nem sok köze van... Hihetetlenül rossz a vélemény a lap szakmai szinvonaláról, információinak
hitelességéről... Szóval összevetni a NatGeo-val, az kb. olyan, mintha a Népszabit a Borssal elemeznék egy kategóriában... Újra kéne irni ezt a részt, kedves
kutatók...
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés