hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magazinpiac 2008

Lakberendezési és dizájn lapok: az olvasottság csökkent, a bevétel maradt

Mi történt a magazinpiacon 2008-ban? Ezt járja körül a Kreatív magazin májusi számában megjelent összeállítás, amit részletekben közlünk, ezúttal a lakberendezési és dizájnlapok, valamint az ismeretterjesztő lapok kerülnek sorra.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

Nemzetközi kutatást készített az Ipsos, amelyben a prémium márkák járvány alatti növekedési lehetőségeire keresték a választ.

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

 A hazai PR-ügynökségi piac két nagy szereplője, a Red Lemon Media és a Person a fúzió mellett döntött.

 Megkezdődött a Kika üzletek átalakítása: októbertől új tulajdonosa, az XXXLutz nevét veszik fel a lánc magyarországi áruházai.

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Gabi57: Azok a lapok szerepelnek az összesítésben, amikhez rendelkezésre álltak adatok. Egy ilyen összeállításban természetesen nem tisztünk megítélni az egyes
kiadványok szakmai színvonalát.
interimman: a TNS MI listaáron számol, és az NG-nél ez ennyi volt. A Galaktika sci-fi magazin, véleményünk szerint nem tartozik ebbe a lapkategóriába.
#
Azt 400 M hirdetés hirdetési bevételt azért megnézném. a NG- nél........
Hiányoltam a Galaktika magazint, a friss Nemzeti Médiaanalízisben benne vannak.
És még sokan mások.
#
Az RF-Hobbynak van egy Látkép c. ismeretterjesztőnek titulált bulvárkiadása is...
#
Bár hirdetéseket minimális számban közölnek, de az ismeretterjesztő lapok piacának elemzésekor nem hagyható ki a Természet Világa és az Élet és Tudomány sem. Még
akkor sem, ha esetleg ez a két lap rövidesen becsődöl...
Ami a 3.évezredet illeti, annak az ismeretterjesztéshez nem sok köze van... Hihetetlenül rossz a vélemény a lap szakmai szinvonaláról, információinak
hitelességéről... Szóval összevetni a NatGeo-val, az kb. olyan, mintha a Népszabit a Borssal elemeznék egy kategóriában... Újra kéne irni ezt a részt, kedves
kutatók...
hirdetés
hirdetés

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a Pick új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített - kampánybejelentőt olvashattok.

A közösségi oldalon egyre nagyobb a nyomás, hogy tartsa kordában a felületén terjedő álhíreket, uszító és félrevezető tartalmakat. 

Véglegessé vált a Televíziós Újságírók Díja gálaest időpontja. 

a hazai influencer marketing piac működését és fejlődését szeretnék ezzel is elősegíteni.

Tom Goodwin magánemberként posztolt a Twitterre.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés