hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lájkol a harmadik világ

Kongó, Afganisztán és Mozambik szerepel a Facebakers tízes lista élén, amely a fejlődő országok Facebook felhasználói alapján készült. Az afgán facebookozóknak csak a 14 százaléka nő.

hirdetés

A Facebook adatait feldolgozó Facebakers egy olyan tízes listát állított össze, amely a világ legszegényebb országait rangsorolja annak alapján, hogy hányan használják a közösségi site-ot.

Ezek alapján első helyen a Kongói Demokratikus Köztársaság áll, ahol 60 ezer facebookozik, míg a második Afganisztán 50 ezer, a harmadik pedig Mozambik 45 ezer emberrel. A kép persze mást mutat, ha a közösségi site-ot használók számát az adott ország internetezőihez viszonyítjuk: így Kongóban minden hatodik, Afganisztánban minden tizennyolcadik  – ahol egyébként a facebookzóknak csak a 14 százaléka nő – míg Mozambikban minden tizenharmadik netező használja a közösségi site-ot.

A Facebakers szerint annak ellenére, hogy a legszegényebb országok többségében sok ember kénytelen napi egy dollárból megélni, a site-ra belépők aránya fokozatosan nő, mivel a fejlődő országokban élő emberek lakosságának a Facebook az első lépés ahhoz, hogy a világ többi részével kapcsolatba kerüljenek.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés