hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lájkol a harmadik világ

Kongó, Afganisztán és Mozambik szerepel a Facebakers tízes lista élén, amely a fejlődő országok Facebook felhasználói alapján készült. Az afgán facebookozóknak csak a 14 százaléka nő.

hirdetés

A Facebook adatait feldolgozó Facebakers egy olyan tízes listát állított össze, amely a világ legszegényebb országait rangsorolja annak alapján, hogy hányan használják a közösségi site-ot.

Ezek alapján első helyen a Kongói Demokratikus Köztársaság áll, ahol 60 ezer facebookozik, míg a második Afganisztán 50 ezer, a harmadik pedig Mozambik 45 ezer emberrel. A kép persze mást mutat, ha a közösségi site-ot használók számát az adott ország internetezőihez viszonyítjuk: így Kongóban minden hatodik, Afganisztánban minden tizennyolcadik  – ahol egyébként a facebookzóknak csak a 14 százaléka nő – míg Mozambikban minden tizenharmadik netező használja a közösségi site-ot.

A Facebakers szerint annak ellenére, hogy a legszegényebb országok többségében sok ember kénytelen napi egy dollárból megélni, a site-ra belépők aránya fokozatosan nő, mivel a fejlődő országokban élő emberek lakosságának a Facebook az első lépés ahhoz, hogy a világ többi részével kapcsolatba kerüljenek.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés