hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lájkol a harmadik világ

Kongó, Afganisztán és Mozambik szerepel a Facebakers tízes lista élén, amely a fejlődő országok Facebook felhasználói alapján készült. Az afgán facebookozóknak csak a 14 százaléka nő.

hirdetés

A Facebook adatait feldolgozó Facebakers egy olyan tízes listát állított össze, amely a világ legszegényebb országait rangsorolja annak alapján, hogy hányan használják a közösségi site-ot.

Ezek alapján első helyen a Kongói Demokratikus Köztársaság áll, ahol 60 ezer facebookozik, míg a második Afganisztán 50 ezer, a harmadik pedig Mozambik 45 ezer emberrel. A kép persze mást mutat, ha a közösségi site-ot használók számát az adott ország internetezőihez viszonyítjuk: így Kongóban minden hatodik, Afganisztánban minden tizennyolcadik  – ahol egyébként a facebookzóknak csak a 14 százaléka nő – míg Mozambikban minden tizenharmadik netező használja a közösségi site-ot.

A Facebakers szerint annak ellenére, hogy a legszegényebb országok többségében sok ember kénytelen napi egy dollárból megélni, a site-ra belépők aránya fokozatosan nő, mivel a fejlődő országokban élő emberek lakosságának a Facebook az első lépés ahhoz, hogy a világ többi részével kapcsolatba kerüljenek.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés