hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy tánccsapat teljesen leigázta a hazai közösségi médiát

Márciusban az oldalak között a 24.hu vezet, ismét feljöttek a sportszájtok, és szépet ment az NLcafé is. A R3D One táncos videóinak reakciószámait csak Baló György és Koós János halála tudta megközelíteni.

hirdetés

A februári szerényebb adatokhoz képest jóval erősebb márciust produkáltak magyar oldalak a közösségi médiában (Facebook, Instagram, Twitter, Youtube). A híroldalak között nincs nagy változás, a 24.hu őrzi vezető helyét az Index, a HVG és a 444 előtt, a dobogóra pedig ismét a Nemzeti Sport került fel egyetlen tematikus híroldalként.

Lecsúszóban van a sokáig vezető pozícióban lévő, fizetett Insta-posztokat kínáló Mégvalamit, viszont megjelent néhány új szereplő is a top 30-ban. Az egyik a R3D One tánccsapat hivatalos oldala, amely azonnal a 15. helyen kezdett, a másik a Tudnod kell, amely a következőképp jellemzi magát a Facebookon: "Érdekességek, hírek, fontos tudnivalók, amit a TV-ben nem mutatnak."

Elég nagy növekedést produkált még márciusban az NLCafé, a Femina és főként a Receptneked. A kisebb híroldalak közül pedig a Mérce és a Pesti Srácok szerkesztői örülhetnek a lenti adatoknak.

A legsikeresebb posztok versenyében mindent vittek a R3D One táncvideói, az első tízbe a videókon kívül Baló György és Koós János halálhíre, illetve a babát váró női ápolókról szóló anyag na meg Zoltán, az Afrikából hazatérő gólya került be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés